marți, 1 octombrie 2013

NOTD : Beautiful autumn

Hello :) Stiu ca nu mi-ati vazut "ochii" de ceva timp pe blog insa in momentul de fata sunt un pic mai ocupata decat de obicei,iar in viata mea se intampla ceva frumos,dar despre care o sa va vorbesc alta data.Deocamdata am reusit sa revin cu o manichiura,sau mai bine spus o combinatie de doua oje pe care eu o ador in aceasta perioada,si care sper sa va placa si voua :)






Ojele folosite sunt de la China Glaze si anume : Exotic Encounters si I`m not Lion

Promit sa revin saptamana aceasta cu o surpriza foarte draguta pentru voi , dar pana atunci va doresc o saptamana minunata ! Pupici !


PS : Nu uitati de micul meu BlogSale : http://allesandra24.blogspot.ro/2013/09/blogsale_9.html

12 comentarii:

Dumitrascu Florentina spunea...

ce frumos arata china glaze :)

as aprecia daca ai da un clik pe cuvantul "sheinside" din aceasta postare: http://blogbyflora.blogspot.ro/2013/09/sweaters-from-sheinside.html

Dia spunea...

Bine ai revenit:) Imi place tare mult combinatia si mie:)

Josephine spunea...

De cand am vazut preview-ul eram sigura ca e iubita mea Exotic Encounters :D Mi-a venit un chef nebun sa o port, foarte fain arata in combinatia asta!

MayDay spunea...

Foarte bina arata combinatia de culori! :*

http://the-may-day.blogspot.ro/

SpecialKoko spunea...

Ce combinatie frumoasa:x

mihaela pojogu spunea...

Frumoasa combinatia :)

allesandra spunea...

Multumesc ! :*

allesandra spunea...

Perfecta pentru toamna :* :*

allesandra spunea...

Cand am folosit-o imediat m-am gandit la tine :)

allesandra spunea...

Merci :)

allesandra spunea...

Multumesc ! Ma bucur ca iti place :)

allesandra spunea...

Multumesc ! :)

Trimiteți un comentariu