vineri, 25 octombrie 2013

Giveaway winner !

Hello !! In primul rand vreau sa imi cer scuze ca a durat asa de mult pana am anuntat castigatoarea giveawayului,insa chiar nu am gasit dispozitita necesara :) In al doilea rand vreau sa multumesc tuturor fetelor care au participat! Am apreciat in mod deosebit ca mi-ati impartasit amintirile voastre de toamna,iar astfel m-ati facut sa imi aduc aminte cu drag de cateva episoade de toamna din viata mea !

Bunnnn ,dar o sa las vorba pe alta data si o sa anunt si castigatoarea norocoasa a acestui mic concurs :)









Felicitari Claudia !!! Iti multumesc pentru participare si astept in decurs de 48 de ore datele tale pe adresa mea de email :)

Va pup !!!

3 comentarii:

Claudia`s Choice spunea...

Multumesc mult, Allesandra. Acum iti trimit mail :D

nicoleta ciocoiu spunea...

felicitarii claudia_

Gabriela Gabriela spunea...

felicitari

Trimiteți un comentariu