miercuri, 16 octombrie 2013

L`oreal Elvital Ol Magique

Buna fetelor... Da,a venit sezonul rece,si pe mine lucrul aceasta ma duce cu gandul ca trebuie sa avem mai mult grija de pielea si de parul nostru.Daca la capitolul ingrijirea pielii nu mereu am atata grija pe cat ar trebui,parului mereu ii acord ingrijirea maxima . Dupa ce am parul ondulat spre cret,destul de uscat la varfuri de la vopsit,mai adaug la chinul lui si intinsul cu placa :) Stiu ca nu e bine,nu e sanatos,dar asta e ...
Pana acum nu am folosit produse profesionale pentru ingrijirea parului,desi recunosc ca mi-as dori.Dar deocamdata am gasit si in supermarket produse pe care parul meu sa le iubeasca.Sunt deja doi ani de zile de cand produsele L`oreal pentru par au devenit prietenele mele . Iubesc gama neagra si pe cea rosie,sunt preferatele mele :) Asa ca am fost super,mega incantata cand am primit de la mami un produs nou L`oreal pentru par,despre care nu mai auzisem pana atunc,si anume un ulei pentru varfuri .



Ol Magique poate fi folosit in doua feluri,inainte de a ne spala pe par,aplicat si lasat sa actioneze,iar apoi indepartat prin samponare,sau dupa spalare.
Mie imi place sa il folosesc dupa ce imi spal,usuc si intind parul.Imi lasa parul foarte lucios,insa nu uleios si am remarcat ca nici nu se mai electrizeaza.Pentru parul meu eu folosesc cam 2-3 pompite,frec produsul in maini,iar apoi aplic pe varfuri. De asemenea,imi place si dupa 2 zile de la spalare sa il mai aplic inca o data.

Un mare plus o sa ii dau produsului si pentru ambalaj.Uleiul vine intr-o sticla de sticla,si nu de plastic,iar pompita este foarte bine facuta,astfel incat nu pierzi deloc produs la aplicare.

Mirosul este dulceag,placut,insa nu se mentine in par.

Un alt lucru care mi-a placut este faptul ca desi il am din decembrie anul trecut abia am trecut de jumatatea sticlutei,desi am parul foarte des si destul de lung.


Recent am primit de la mami inca o sticluta de ulei,insa alta varianta,pe care abia astept sa o incerc :)

Singurul minus ar fi faptul ca la noi nu se gaseste,din cate stiu eu.Insa daca aveti ocazia sa puneti mana pe el,vi-l recomand cu cel mai mare drag.



Cantitate : 100ml
Pret : in jur de 12 euro(nu stiu exact,pentru ca l-am primit)

6 comentarii:

Dia spunea...

Eh...pe cand ma gandeam ca merita incercat aflu ca nu il gasesc si la noi...

irina spunea...

pacat ca in romania nu se gaseste! l-as incerca si eu ca imi plac uleiurile

Miu Miu spunea...

Tot ce e fain la noi nu se gaseste :)))

Vreau sa te invit la un giveaway nou pe blogul meu in colaborare cu Romwe: http://shoeper-women.blogspot.ro/2013/10/win-30-to-spend-on-romwe.html Mi-ar face placere sa participi.

Te pup

irina spunea...

am vazut..abia astept sa il cumpar
cica va fi la 32 ron
speram sa aibe si ingredientele celui din afara

Sorana Nistor spunea...

Kerastase are un ulei de genul asta pe care il ador!
pupici

allesandra spunea...

M-ar tenta cu siguranta si cel de la Kerastase :) Am citit multe pareri bune despre produsele lor :*

Trimiteți un comentariu