joi, 30 mai 2013

NOTD : Delicate print

Hello :) Cred ca sunt deja 3 saptamani de cand mi-am comandat o noua matrita Konad si pe care nu am apucat sa o folosesc pana acum.Insa in sfarsit i-a venit randul si pot sa spun ca m-am indragostit de rezultat! Sper sa va placa si voua,mie mi se pare asa de finut modelul si potrivit si pentru unghii scurte insa si pentru cele mai lungi.Dupa cum o sa vedeti in poze,le-am lasat un pic sa creasca,sper sa le las mai lungi pentru ca uitandu-ma la inceputul blogului,mi s-a facut dor de gherutele mele :))

Oja de baza este essence - sweet as candy,care mi se pare superba pentru baza de french,apoi cu ajutorul kitt-ului Konad si a matritei M71,am aplicat french-ul si fundita,iar pe inelar am vrut un pic de stralucire si am folosit glitter-ul de la essence - dreams for sale!








 Sper ca v-a placut ! Va pup si ne vedem la urmatoarea postare :)





46 comentarii:

adina spunea...

eu nu ma mai uit la pozele tale ca is prea faine:((

MissHappy spunea...

Delicat si foarte frumos modelul. Ojele folosite se potrivesc de minune. Ce perfect s-a transferat modelul. Te pup

Dumitrascu Florentina spunea...

foarte delicate

allesandra spunea...

Ba sa te uiti :P Lasa ca ti le fac cand vi la mine :* :*

Carmen G spunea...

ce faine si elegante sunt :) de unde iti iei placutele? si sunt greu de folosit?:D

allesandra spunea...

Multumesc ! Pupici

allesandra spunea...

merci :)

allesandra spunea...

Eu mi le cumpar doar de pe micmag.ro Nu sunt greu de folosit,chiar si ca incepator e usor,doar iti trebuie un pic de rabdare :)

Mada spunea...

Foarte dragut modelul :*

Dia spunea...

Ce frumoase sunt, arata asa dantelate si feminine. Le ador!

mihaela pojogu spunea...

Foarte dragute unghiile :)

PapadiileRuxandrei spunea...

Sunt superbe!!

maRyya spunea...

arata absolut superb <3

allesandra spunea...

Merci :* :*

allesandra spunea...

Multumesc :)

allesandra spunea...

Multumesc Dia ! :*

allesandra spunea...

ma bucur ca iti plac :)

allesandra spunea...

Saru`mana :*

allesandra spunea...

Multumesc frumos ! :*

nicoleta ciocoiu spunea...

cat de frumoas arata pe unghiutele tale , imi place mult mult de tot ,,gata vreau si eu nu se mai poate ...

Gabriela Streche spunea...

Vai de mine ce perfect a iesit modelul, e foarte frumos si delicat!

Miu Miu spunea...

Acum ca mi=am taiat eu unghiile tu le ai mai maricele :)) foarte frumoase sunt :X

allesandra spunea...

Hi hi,ma bucur :)

allesandra spunea...

Saru`mana :*

allesandra spunea...

Hihi,mereu iti admir french-urile tale :)) Acu mi s-a facut dor si mie de ele mai lungi,sa vad cat ma tine :)

AlexantzA spunea...

Vai, superba e manichiura ta!

Claudia Choice spunea...

Frumoase! Asa ceva as purta zilnic!

allesandra spunea...

Multumesc :)

allesandra spunea...

Merci :) Ma bucur ca iti plac !

Adelina spunea...

Foarte dragut modelul!

Bia spunea...

Ce frumos si finut e modelul. Cum reusesti sa iti intretii unghiile de arata atat de bine si sanatoase? Ale mele se exfoliaza si arata jalnic, trebuie sa le pastrez scurte mereu

Bia spunea...

Multumesc de pont :) Pupici

ninoleta85 spunea...

Sunt divine, delicate si foarte elegante! :*

http://foxxynico.blogspot.com

Anul Sabatic spunea...

Foarte dragut au iesit unghiutele. Mie mi se pare o lungime perfecta ce ai tu acolo :)

allesandra spunea...

Multumesc ! :)

allesandra spunea...

Saru`mana :* :*

loving evelyn spunea...

arata superb,imi plac la nebunie

http://loving-evelyn.blogspot.ro/

Zadin spunea...

Ai o manichiură îngrijită şi foarte estetică. Modelele sunt foarte frumoase.


www.zadinblog.com

Camy spunea...

Cat sunt de frumoase, superbe :X :X :X

allesandra spunea...

Multumesc :) Ma bucur ca iti plac !

allesandra spunea...

Multumesc frumos !! Ma bucur ca ai trecut pe la mine :D

allesandra spunea...

Saru`mana :* :*

Carla spunea...

Super dragute unghiutele :)

allesandra spunea...

De cand ma stiu am unghii tari si foarte rar am patit sa mi se rupa cate una,dar am auzit la fete ca lotiunea de la Farmec B5 ar face minuni :) Merita sa incerci ! Te pup

allesandra spunea...

Merci :)

Ana Onofrei spunea...

ce dragute sunt <3

Trimiteți un comentariu