luni, 3 septembrie 2012

Monday blues :)

Hello ! O parte dintre bloggerite ne-am hotarat sa ne adunam la un proiect unde sa participam fiecare cu o manichiura,un make-up,outfit sau orice ne trece prin cap care sa fie albastru,iar pentru ca e luni ne-am gandit sa se numeasca "Monday blues".Desi fetele au mai organizat proiecte de genul aceasta,pentru mine este primul si m-am bucurat ca este vorba despre o culoare pe care eu o iubesc.
Pentru astazi am ales o oja de la Essence,nuanta 125 -absolutely blue.Este un albastru deschis prafuit superb.Iar pe inelar am ales sa ii pun un mic accent,folosind oja de la China Glaze - First Mate si un strat de glitter.


Iar acum va las sa admirati si ce au pregatit restul fetelor :)


Theo ( Sweetheart Woman ) http://sweetheart-woman.blogspot.com/
Laura Mariana - www.classyandpink.com

Eu abia astept sa vad ce au pregatit fetele :) Va pup si va doresc o saptamana minunata !

42 comentarii:

Nicoleta Alexandra spunea...

foarte dragute :x

Cosmina spunea...

uu,ce unghiute dragute! :X

coco spunea...

tare draguta nuanta !

Elisa Cornelia Ursalas spunea...

ce frumoase sunt <3

Adelina spunea...

Cam la asta m-am gandit si eu pt azi :) Imi place nuanta de China Glaze :)

PapadiileRuxandrei spunea...

Imi place mult ideea ta. Tre sa-mi iau si eu oja de la essence, e o nuanta de albastra pe care nu o am. Si CG First Mate era pe lista, dar am gasit un inlocuitor multumitor. :)

maRyya spunea...

suna interesant! imi place culoarea :)

Manases Andrea spunea...

Superba manichiura, simpla dar eleganta! Imi place mult cand aplici alta oja si accentuezi unghia degetului inelar.

Juliet spunea...

Ce interesanta ii manichiura ta, imi place mult ;)

Dee spunea...

Frumoase, frumoase :)

miss z spunea...

Soooooooo cute!<3

RalucaLC spunea...

Cat de frumoasa e manichiura ta! <3

Zadin spunea...

Îmi place și această interpretare a temei.

www.zadinblog.com

Alina Anghel spunea...

Imi place ideea ta :D

allesandra spunea...

Multumesc! :D

allesandra spunea...

Merci ! :*

allesandra spunea...

Ooo..ma faci sa rosesc !Dar este foarte simpluta! Multumesc !

allesandra spunea...

Thank you! :*

allesandra spunea...

Multu! :*

allesandra spunea...

Merci:*

allesandra spunea...

Cred ca este felul in care imi fac cel mai des in ultima vreme unghiutzele :D

allesandra spunea...

E foarte draguta nuanta!

allesandra spunea...

Si mie imi plac mult nuantele de albastru la oje :D

allesandra spunea...

E usor de purtat si arat bine :D

allesandra spunea...

Multumesc !:*

allesandra spunea...

Merci! :*

allesandra spunea...

Multumesc !

allesandra spunea...

Merci ! :*

mihaela pojogu spunea...

foarte finute, glitterul ala ma innebuneste :D

Daniela Maria spunea...

Manichiura ta e grozava dar forma unghiilor tale m-a dat pe spate..... tanjesc dupa asa ceva.

allesandra spunea...

Multumesc ! :*

allesandra spunea...

Merci ! :D

iguanitza spunea...

foaaaarte frumoasă oja de la Essence ♥ Mă duc să mi-o iau și eu .

allesandra spunea...

Ma bucur ca iti place :D De obicei eu le admir la tine :))

Dumitrascu Florentina spunea...

zi repede de unde o ai pe china glaze?

allesandra spunea...

De la Beauty in the bottle :D

Gabriela Streche spunea...

Oja de la essence e absolut delicioasa. Nu ma dau in vant dupa albastru pe unghii insa culoarea asta mi-a furat inima.

Dumitrascu Florentina spunea...

eu n-o gasesc :(

allesandra spunea...

S-ar putea sa nu o mai aibe pe stoc.Dar iti aduce la comanda daca vrei :*

Dumitrascu Florentina spunea...

inteleg, mss

allesandra spunea...

Cu placere!

joanna spunea...

Ma gandeam, n-ar fii practic sa facem un post cu InLinks pentru Monday Blues? Ca am vazut super multe si ar fi practic sa le adunam :)
Daca vreti,organizez eu,let me know pe Twitter la https://twitter.com/TreasureChestt
sau pe Blog http://thetreasurechestt.blogspot.com
Eu de exemplu fac monday blues in fiecare saptamana cu niste fete din UK si State

Trimiteți un comentariu