miercuri, 26 iunie 2013

NOTD : Black & white

Hello :) Asa cum am promis iata ca am reusit sa revin in sfarsit cu o manichiura,care asa de mult mi-a placut incat cu parere de rau am sters-o!Insa cu siguranta o sa o repet cat de curand.





Pentru water marble am folosit alb si negru de la Farmasi,iar peste am aplicat un strat de glitter de la essence-dreams for sale.Am descoperit ca mi-a placut foarte mult sa port alb pe unghiute si cu siguranta vara asta o sa fie printre manichiurile mele!
Astept cu drag parerile voastre!Va pup si va doresc o saptamana cat mai frumoasa !

36 comentarii:

Ancutza1993 spunea...

Superba manichiura :* mie nu imi iese deloc aceasta tehnica :))

MissHappy spunea...

Ti-a iesit super! Eu indragesc foarte mult tehnica asta si ma bucur cand vad si alte fete ca o incearca. Te pup.

Gabriela Streche spunea...

Unghiutele sunt facute cu tehnica water marble? Wow cate de bine au iesit. Cum faci sa iasa fix modelul asta asa care imi aminteste de o coada de paun?

Claudia Choice spunea...

Foarte frumos arata.

PandreaFlorina spunea...

simpatic tare modelul ♡

Andra Katerina spunea...

wow! ti-a iesit foarte frumos :X

Dia spunea...

Vai, e absolut superba. Singura data cand au incerc eu aceasta tehnica s-a lasat cu multa mizerie si atat. Oja alba e si ea tare frumoasa:)

Georgia spunea...

Foarte frumos modelul de pe unghia mijlocie! <3 Kisses, G

PapadiileRuxandrei spunea...

Arata f f bine!!

Ana's Beauty Blog spunea...

Foarte misto manichiura, imi place la nebunie marble-ul cu alb si negru. Felicitari :*

Dee spunea...

Superba manichiura ta. :)
Pupici

allesandra spunea...

Multumesc ! Apa sa fie calduta si ojele lichide :)

allesandra spunea...

Merci ! Manichiurile tale sunt superbe ! Te pup

allesandra spunea...

Merci ! Uite aici : https://www.youtube.com/watch?v=OO3NO29L50U :)

allesandra spunea...

Multumesc :)

allesandra spunea...

Merci :)

allesandra spunea...

Multumesc :)

allesandra spunea...

Multumesc frumos :)

allesandra spunea...

Saru`mana :* :*

allesandra spunea...

Vai.... de cate ori nu m-am enervat si eu :))) Incerca cu apa calduta si oje mai lichide :)

allesandra spunea...

Multumesc ! :*

allesandra spunea...

Merci :)

allesandra spunea...

Ma bucur ca iti plac :D

allesandra spunea...

Saru`mana ! Tu esti vinovata ca mi-ai facut pofta de water marble :)) Te pup

allesandra spunea...

Multumesc frumos ! :*

Carla spunea...

Chiar ti-a iesit super :) imi place in special unghiuta din mijloc

anca.lb90 spunea...

Imi plac mult, am inceput si eu sa apreciez mai mult non culorie mai ales cand vad un design asa dragut :D
www.101FashionStreet.com

allesandra spunea...

Multumesc :)

allesandra spunea...

Multumesc ! :* Am decis vara asta sa port cat mai multe nuante turbate :))

Mada spunea...

FOarte dragute , eu cu water marble sunt pararela total:)

allesandra spunea...

Nu-i greu,insa iti poate da cateva dureri de cap :))

Gossip Girl spunea...

offf nu imi iese deloc manichiura in apa! trebuie sa exersez mai mult:)
Manichiura ta este superba!

allesandra spunea...

Ai incercat cu apa usor,usor calduta ? Si ojele sa fie mai lichide ? SI picatura sa nu o pui prea de sus ca se duce la fund :) Daca te mai pot ajuta cu ceva cu drag !

Miu Miu spunea...

Super dragute :X

RoxyCh spunea...

Arata superb! Si ce water marble reusit!

Nicoleta Alexandra spunea...

Frumos modelul :X

Trimiteți un comentariu