sâmbătă, 8 iunie 2013

Giveaway winner !

Buna din nou :) In primul rand vreau sa va multumesc tuturor fetelor care ati participat la micul meu concurs!M-am bucurat in parte pentru fiecare manichiura primita pe email si mai ales pentru cuvintele frumoase pe care mi le-ati adresat.Va multumesc din suflet!De asemenea vreau sa va spun sa nu fiti suparate daca nu ati castigat de data aceasta,dar o sa mai aveti ocazii!Imi pare rau ca nu am avut cate un premiu cat de mic sa il ofer fiecareia in parte,pentru ca m-am bucurat ca v-ati implicat desi tema concursului nu a fost foarte usoara.

Si gata cu vorbaria,cred ca e timpul sa va prezint manichiurile participante :

1.Alina

2.Ana

3.Andra

4.Andrea

5.Gabriela

6.Gya

7.Madalina

8.Magda

9.MiuMiu

10.Onutza

11.Raluka


12.Cristina
13.Ana


Iar castigatoarea este  .......................

Gya !!! MANICHIURA NUMARUL 6 :)

Si pentru ca oricum mi-a fost destul de greu sa aleg doar 2 dintre voi,al doilea premiu am ales sa il ofer uneia dintre voi,insa cu ajutorul lui Random,astfel sa aveti fiecare cate o sansa.Iar Random a ales :



Madalina !!!
Se pare ca random chiar te iubeste astazi :)))

Felicitari fetelor ! Astept un email cu datele voastre :) Aveti 48 de h la dispozitie !

Iar pentru final vreau sa multumesc inca o data sponsorilor,fara de care mi-ar fi fost foarte greu sa organizez acest concurs ! 






15 comentarii:

Ana Onofrei spunea...

acestea sunt toate participantele? sau le-ati ales pe cele mai frumoase?

Carla spunea...

Felicitari castigatoarelor, dar si tie si sponsorilor pentru acest concurs minunat, toate manichiurile participante sunt frumoase :)

allesandra spunea...

Imi cer scuze din suflet,nu stiu cum nu am salvat poza cu manichiura ta,si am verificat de 3 ori pana sa postez! Te pup

Ana Onofrei spunea...

:)) fiind 2 Ane inteleg :))
Oricum manichiura mea nu se pune pe langa frumusetile astea :))

allesandra spunea...

Fiecare manichiura in parte este frumoasa si mai ales speciala pentru mine,ca totusi ati avut incredere sa incercati ! :)

Sophiesticat spunea...

Felicitari! ^_^

Ela's Dreams spunea...

Cat de multe modele frumoase, Felicitari castigatoarei :)

MissHappy spunea...

Multumesc! Ce taree! Deci am fost la numarul 3, ziua mea de nastere. Se pare ca mi-a purtat noroc! Merci mult!

Georgia spunea...

Multumesc mult!!!! Felicitări tuturor participantelor! Sunt foarte frumoase manichiurile realizate! Kisses, G

Nicoleta Alexandra spunea...

Felicitari tuturor! Toate manichiurile sunt superbe <3

Ana's Beauty Blog spunea...

Superbe manichiuri au avut celelalte participante, acum mi-e si rusine ca m-am inscris cu asa ceva :(. Si felicitari fetelor care au castigat :*

allesandra spunea...

Ana ,si manichiura ta este frumoasa!! :* :*

Mada spunea...

Foarte frumoase manichiurile , felicitari castigatoarelor :*

Gabriela Streche spunea...

A stiut random ce alege :D
Felicitari castigatoarelor, chiar ai primit unghiute frumoase la concurs.

Manases Andrea spunea...

Felicitari castigatoarelor, toate manichiurile sunt foarte frumoase si creative!

Trimiteți un comentariu