duminică, 2 iunie 2013

Review : Masca Anian cu keratina lichida

Hello :)
De fiecare data cand ma spal pe par ma tot gandesc ca as vrea sa fac o postare despre rutina mea de ingrijire a parului.De mica am avut un par cu firul gros si cret,si care se incalcea foarte tare :)) Asa ca din copilarie am fost "nevoita" sa folosesc balsam de par.Apoi prin liceu am descoperit masca de par,si cam tot de atunci o folosesc mereu.Si cum inca nu am gasit masca de par care sa ma faca sa ma indragostesc de ea si sa nu o mai schimb,de indata ce am zarit pe site-ul celor de la TrioDeluxe,masca Anian cu keratina lichida am stiut ca vreau sa o incerc.



Ce ne spun ei despre aceast masca :

Protejeaza, hidrateaza si repara parul. 
Noua linie de ingrijire Anian antiincretire, imbogatita cu keratina va da parului dvs supletea si stralucirea pe care vi le doriti, cu un plus de protectie fata de agentii externi care afecteaza parul. Pentru a asigura un rezultat spectaculos, folositi Samponul Anian antiincretire cu keretina si keratina lichida reparatoare Anian.
Mod de utilizare: Se maseaza pe parul curat si umed acoprindu-l in intregime, insistand la varfurile parului; lasati sa actioneze cateva minute, apoi limpeziti cu apa din abundenta.
In caz de contact cu ochii spalati imediat cu apa din abundenta.
Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere.
Cantitate: 250 ml.
Primul lucru care mi-a placut la aceasta masca a fost mirosul,este un miros dulce foarte placut si care din fericire persista,insa doar o zi pe par dupa spalare.Al doilea lucru care mi-a placut si mai mult,este consistenta.Este o masca groasa,vascoasa,si nu curge de pe par,iar acest lucru nu poate decat sa ma bucure,pentru ca astfel parului ii este mult mai usor sa o absoarba.Eu o folosesc de la jumatatea parului in jos,insistand pe varfuri,unde parul este mai uscat,iar dupa cateva minute o clatesc.Imi place ca dupa clatire parul ramane moale si nu se mai simte aspru la varfuri(care saracele stiu ca asteapta sa fie tunse).


Recomand cu drag aceasta masca mai ales daca aveti parul aspru,firul gros sau daca il intindeti cu placa,eu cu siguranta stiu ca vreau sa o am in casa !

Din punctul meu de vedere pretul este ok,adica 40 de lei,pentru 250 ml,insa aceasta cantitate pe mine o sa ma ajunga in jur de 2 luni jumatate,chiar 3.Acum desigur depinde si cat de des va spalati pe par,insa avand aceasta consistenta,nu necesita mult produs la o spalare !

Dupa cum stiti,produsele Anian le gasim pe site-ul TrioDeluxe , unde de asemenea gasiti si alte produse pentru ingrijirea parului si corpului,dar si produse pentru curatenie !

Iar daca inca nu ati apucat sa testati keratina lichida de la Anian,un alt produs de care eu am fost multumita,va invit sa participati la concursul aniversar,unde cei de la Triodeluxe au fost foarte draguti si ne-au oferit cateva produse :) Mai multe detalii in link-ul de mai jos :

http://allesandra24.blogspot.ro/2013/05/concurs-aniversar-2-ani-de-blog.html 

Si pentru ca in sfarsit am ajuns la sfarsitul acestei postari si sper ca nu v-am plictisit,vreau sa multumesc celor de la Triodeluxe ca mi-au oferit sansa sa incerc aceasta masca de par si sa ii felicit pentru modul in care s-au ocupat de aceasta colaborare !

4 comentarii:

Carmen O spunea...

sunt convinsa ca este buna , folosesc si eu 2 produse Anian acum !

Gabriela Streche spunea...

Treaba cu produsele pentru par e tare complicata. La mine exista 2 categorii: cele care imi descurca parul dar cand se usuca e la fel de infoiat si cele care la uscare parul devine moale si neumflat. Teoretic le-as prefera pe cele din urma dar problema e ca ele imi ingrasa perul foarte tare, a doua zi e deja pleostit. Deci e o intreaga epopee la capitolul asta.

Adelina spunea...

Mă tentează masca această,deşi eu am părul extraordinar de subţire

Miu Miu spunea...

Eu folosesc mereu aceasi masca, cea de la Avon, Planet spa...preferata mea :X

Pupici

MiuMiu

shoeper-women.blogspot.com

Trimiteți un comentariu