vineri, 29 iunie 2012

NOTD : China Glaze Flyin` High 2

Hello !! Raspunsul este : Da,mai traiesc :P Stiu ca nu am postat de ceva timp...Nu am renuntat sa imi fac unghiile insa de fiecare data ori nu apucam sa le fotografiez,ori nu ieseau in fotografii la fel de frumoase cum erau in realitate ... In perioada asta le prefer foarte scurte.Nu stiu de ce,dar am impresia ca nuantele puternice de vara arata atat de bine pe unghii scurte !I`m in love ! Astazi am folosit din nou o oja de la China Glaze pe care ati mai avut ocazia sa o vedeti la mine pe blog,este vorba despre Flyin` High ,acel albastru verzuicare in poze se incapataneaza sa iasa doar albastru,iar pe inelar am folosit o oja mini H&M,nuanta Metallic Blue. Sper sa va placa :)





Ador nuantele vesele ,puternice de vara :) Voi reveni curand cu o postare noua,inca am oje care nu am apucat sa le incerc si sper ca deocamdata sa nu mai adaug nimic nou colectiei :)

Si acum am o intrebare pentru voi... As putea sa adaug si postari cu unele achizitii de la Oriflame,de exemplu ?

Va pup si astept cu drag pareriile voastre !!!

11 comentarii:

federova spunea...

O nuanta calda si draguta!
Daca tot iti place China Glaze incearca-ti norocul!
http://federova.blogspot.ro/2012/06/castiga-3-oje-cu-beauty-in-bottle.html

allesandra spunea...

Multumesc ! Iar in legatura cu concursul,deja m-am inscris :)

PearlyPeach spunea...

Ce forma frumoasa ai la unghii :) Si nu mi se par scurte, mie imi plac mult asa :)

allesandra spunea...

Multumesc :) Dar chiar sunt scurte ,scurte :)

PearlyPeach spunea...

Sunt frumoase :) Eu te incurajez sa le tii asa :D

2012/6/30 Disqus

Unknown spunea...

Si mie mi se pare in ultima vreme ca orice oja arata mai bine pe inghiile scurte. Si Eu le port fff scurte in ultima vreme pt ca mi se exfoliaza ingrozitor!

From Meg with Love spunea...

Imi faci pofta de albastru :)
Ti-am acordat un premiu - http://frommegwithlove.blogspot.fr/2012/07/blog-award-beautiful-blogger.html :)

allesandra spunea...

Multumesc!!!

In fiecare zi le-as schimba culoarea,tot asa vesele :D

SpecialKoko spunea...

So pretty :x

B0mb_oana spunea...

ai o forma de unghie foarte frumoasa. Imi place ca ai aplicat un strat stralucitor pe inelar in loc de model. Foarte creativ

allesandra spunea...

Iti multumesc ! Mi-ar place sa am mai multe oje cu sclipici,dar din pacate nu prea gasesc la mine in oras :)

Trimiteți un comentariu