marți, 12 iunie 2012

NOTD : China Glaze Empowerment

Buna dragelor !! Astazi am revenit cu o postare pe care am asteptat-o cu nerabdare! Este vorba despre oja de la China Glaze Empowerment !Este un roz pastel cremos pe care mi-l doream de foarte mult timp,dar nu am gasit oja care sa fie exact pe placul meu sau care sa se aplice usor fara sa lase dare sau urme inestetice.Aceasta oja este perfecta,se aplica usor iar din doua straturi este si opaca,si aplicata perfect.





Probabil o sa ma intrebati de ce am adaugat doua oje China Glaze in poza de mai sus ....Pai mi le doream foarte mult pe amandoua ,insa dupa cum v-am spus mi-a cam scapat mana in ultima vreme dupa oje si am spus ca e cazul sa ma opresc :-s dar Roxana de la Beauty in The Bottle a fost atat de draguta incat mi-a trimis-o si pe cea mov ,adica Sweet Hook !!Vreau sa ii multumesc inca o data pe aceasta cale ,iar eu abia astept sa o incerc si pe cea de-a doua oja !
Aceste doua oje mi se par minunate pentru vara ,parca ar fi niste bombonele ,nu vi se pare ?

Va recomand cu caldura sa dati un click pe site-ul Roxanei - Beauty in the bottle ,nu are cum sa nu va placa cel putin o oja,dar atentie ,provoaca dependenta :))

Va pup si va doresc o seara cat mai placuta !!!

19 comentarii:

Badita Iulia spunea...

Abia astept sa-mi soseasca si mie :X.

Dar Lyst spunea...

Chiar e o culoare frumoasa! Sunt curioasa si cum este cea mov.

allesandra spunea...

He he ,te cred :)

allesandra spunea...

Si eu abia astept sa o incerc si pe cea mov,probabil cat de curand :)

Calin Andreea Daniela spunea...

draguta nuanta!

RaLDiaconescu spunea...

Imi plac foarte mult culorile :)

nails, colours and more spunea...

ce culori frumoase!

allesandra spunea...

Merci !

allesandra spunea...

Sunt foarte dragute !!:)

allesandra spunea...

Merci!

Andrea Manases spunea...

Culori minunate!
Imi place foarte mult schimbarea desinului la blog arata exceptional headerul, iar din punct de vedere coloristic totul este perfect. Felicitari!

allesandra spunea...

Multumesc :D Ma bucur ca va place !

descude spunea...

Ce dragut e rozul,il ador...vreau si eu:)

allesandra spunea...

Merci ! Sa vezi si Sweet Hook ce draguta e !!! Imi place parca mai mult :D

Macnetize spunea...

Asa, asa, omoara-ma incet. God, de cand ma tot uit acolo, trebuie sa o comit si eu curand, ca nu se mai poate. Sunt superbe amandoua, sa le folosesti cu drag!

allesandra spunea...

Hihi,te cred ! Si eu intru mereu sa vad ce nuante noi sunt sau sa vad ce imi mai trebuie :))))))

Andrea Manases spunea...

Pe blogul meu, la ultima mea postare ai un premiu (award) din partea mea!

allesandra spunea...

Iti multumesc ! Te pup !

Dumitrascu Florentina spunea...

incet da` bine, nu? :))

Trimiteți un comentariu