marți, 5 iunie 2012

Castigatoarea concursului aniversar !!!

Hello ! Desi concursul s-a incheiat pe data de 1 iunie,abia astazi reusesc sa afisez castigatoarea ! In primul rand vreau sa va multumesc pentru participare si pentru ca v-ati dat interesul!Felicitari tuturor participantelor si vreau sa va spun ca fiecare manichiura m-a facut bucuroasa!

Ok..... acum sa lasam vorbaria pe mai tarziu si sa va spun ce va intereseaza de fapt :D



Manases Andrea

iar manichiura realizata de ea este :


Bun....iar acum mai am o surpriza pentru inca una din participante .... A fost si o a doua manichiura care mie mi-a placut foarte mult si am hotarat sa ii acord un pic premiu surpriza,iar aceasta este .............

Diana Alx 

iar manichiura realizata de ea este : 

 

Felicitari fetelor !!! Astept un email cu datele voastre !!! Iar restul fetelor vreau sa va spun sa nu fiti dezamagite,pentru ca in curand o sa urmeze un nou concurs!

11 comentarii:

Miu Miu spunea...

Eu am uitat ca a trecut de 1 iunie :))) inca aveam de gand sa fac modelul. next time. kisses

RaLDiaconescu spunea...

superbe amandoua modele :)

Andrea Manases spunea...

Wow, imi bate inima de imi sare din loc! Ma bucur enorm, este primul concurs castigat, nu o sa uit de acest moment niciodata. Multumesc din suflet!

B-Andreia Daniela spunea...

Cat sunt de frumoase, mai ales prima , de ce nu pui toate pozele cu manichiurile fetelor , sa vedem si noi restul , ne mai inspiram si noi :)
Felicitari fetele!

allesandra spunea...

Manichiurile fetelor le gasiti pe pagina de facebook

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.466564946694209.125564.356672024350169&type=1

allesandra spunea...

Felicitari !!! Sa le folosesti cu placere !!!

From Meg with Love spunea...

felicitari! la palmieri m-a dus si pe mine gandul, dar din pacate nu am placuta. Frumoasa manichiura castigatoare, bravo!

maRyya spunea...

felicitari castigatoarelor :)

Andrea Manases spunea...

Mersi. Palmierul este pictat free hand, este foarte usor de facut!

Calin Andreea Daniela spunea...

superbe!

Calin Andreea Daniela spunea...

felicitari!

Trimiteți un comentariu