marți, 11 octombrie 2011

NOTD : Violetta

Hello ,hello ! Ieri in sfarsit mi-a ajuns comanda de la Avon ,in care printre altele imi comandasem oja mata Violetta!Despre oja ce pot sa va spun? se aplica usr,este destul de fluida,are un aspect mat placut ,iar singurul lucru care nu imi place este ca la varfuri ramane un pic lucioasa!In principu este ok !Atasez si pozele ,dar desi am am facut pozele afara nu am reusit sa surprind nuanta ,in poze este mai mult albastrui,iar in realitate este un mov inchis...Enjoy :)



7 comentarii:

Allesandra spunea...

Nu stiu cum se face da numa culori frumoase pui pe unghii:)

Allesandra spunea...

Blushing.............Multumesc frumos ! :*

Allesandra spunea...

foarte faina nuanta ;)

Allesandra spunea...

ce bine arataaaaaaa...chiar eram curioasa sa o vad...in catalog arata usor diferit..

Allesandra spunea...

Merci !:)

Allesandra spunea...

e foarte draguta culoarea :)

Allesandra spunea...

Merci Camy ! Da,e draguta ,dar pacat ca deja la varfuri e ciobita .Astazi trebuie sa o refac :)

Trimiteți un comentariu