vineri, 21 octombrie 2011

NOTD : Gray ...

hello ! Macar daca tot a venit toamna ,putem profita de lucrul acesta si putem folosi nuante mai inchise :) Mi-am dorit o nuanta de gri,si pentru ca in momentul acesta nu am gasit ,am combinat un alb si cu putin negru si a iesit nuanta ce o veti vedea in pozele care urmeaza...Eu sunt multumita de culoare ,poate data viitoare o sa incerc sa o mai deschid ,dar numai un pic !O sa va rog sa imi iertati marginile putin mazgalite ,deja le-am retusat ,dar eram tare grabita sa va arat ce a iesit! Hugs :D





4 comentarii:

Allesandra spunea...

Ce unghiute frumoase ai:D

Allesandra spunea...

Multumesc !! :)

Allesandra spunea...

ti-a iesit o culoare foarte frumoasa!
si eu caut demult un gri fara sidef in el si nu gasesc nicaieri.
chiar zilele astea aveam de gand sa fac acelasi amestec doar ca eu vreau un gri putin mai deschis :)

Allesandra spunea...

Merci ! si eu o sa il mai deschid un pic :)

Trimiteți un comentariu