miercuri, 10 iulie 2013

NOTD : Summer nails !

Hello ! Dupa cum am promis,iata ca in sfarsit am reusit sa revin cu o combinatie perfecta pentru vara din punctul meu de vedere.Inca de anul trecut am vanat oja de la China Glaze,Flip flop fantasy,insa nu am fost decisa daca am nevoie de ea sau nu...O sa recunosc ca imi place sa vad nuantele neon la altcineva insa la mine nu prea ... Insa anul acesta nu am mai rezistat si mi-am comandat-o!Si bine am facut :)) Probabil o sa fie singura mea oja neon si singura o sa o port doar la mare,insa imediat o sa va arat ce bine arata si combinata !

Trebuie sa precizez ca nuantele sunt mult mai intense in realitate si oricat m-am chinuit cu greu am reusit cat de cat sa redau o nuanta apropiata.








Imi cer scuze de avalansa de fotografii dar nu m-am putut abtine :)) Si ca sa va dati seama cat de mult mi-a placut aceasta combinatie,vreau sa va zic ca o port de 5 zile ,ceea ce la mine nu prea se intampla,de obicei la 2-3 zile imi refac manichiura :)
La voi cum e cu ojele neon,le-ati adoptat sau ba  ? Kisses !!

28 comentarii:

Guţu Bianca Lucia spunea...

foarte fain albastrul :)

Andreea spunea...

Imi place mult cum arata nuanta de la CG. :X

Josephine spunea...

Superbe amandoua si arata tare bine impreuna! Frumoasa manichiura! Nici eu nu sunt innebunita dupa ojele neon dar am o slabiciune pentru cele roz turbat :))

MissHappy spunea...

Ce frumusete! O vreau si eu! :D Arata superr manichiura. Imi plac si paietele. :*

Carla spunea...

Chiar arata super :) si eu am o oja roz neon :X

Nicoleta Alexandra spunea...

Frumoasa combinatie :X

Dee spunea...

Le-am adoptat, daaaaaaaa. <3
Superba manichiura ta. :)
Pupici

RaLDiaconescu spunea...

gata. mi-am trecut-o pe lista :))))
este superba :D

Mada spunea...

E super draguta maniciura ta:*

Gabriela Streche spunea...

Eu nu am nici o oja neon...nu stiu de ce. Cred ca n-am apucat sa cumpar si cand sunt la stand nu ma gandesc :D


Imi place mult combinatia ta si am decis ca o sa-ti fur ideea duminica, cand e zi de manichiura. Multumeeesc!!!


PS: imi era dor de postarile cu unghiute

Kamy Bijoux spunea...

Cred ca mi-ai dat o idee buna pentru acest week-end! Am sa încerc ceva asemanator! Pup

Didi Diana spunea...

Buna. Ai un blog tare dragut !Te invit si pe blog-ul meu sa arunci o privire,poate gasesti ceva interesant. Daca iti place poti sa dai follow pentru mai multe noutati ! Pupici ! :*:*

http://didiibeauty.blogspot.ro/

allesandra spunea...

Multumesc ! Imediat dau un tur pe blogul tau ! Te pup

allesandra spunea...

Sa ne arati ! :* :*

allesandra spunea...

Ma bucur !!Promit sa incerc sa revin cu postari cu unghiute mai des :* :*

allesandra spunea...

Merci! :*

allesandra spunea...

Nu-i asa ? Cum sa ii rezisti ? :)))

allesandra spunea...

:D Multumesc ! Te pup

allesandra spunea...

Multumesc ! :*

allesandra spunea...

Merci ! :*

allesandra spunea...

Multumesc ! :* :*

allesandra spunea...

La mine vara asta am impresia ca predomina albastru.... :)))

allesandra spunea...

Prima data mi s-a parut prea portocalie,dar apoi m-am invatat cu ea :X

allesandra spunea...

Daaaa!!! Se merita sa il iei macar numai pentru pedichiura :*

Macy Mac spunea...

Da, am adoptat ojele neon desi la inceput mi se parea ciudat dar nu imi mai venea sa o dau jos de pe unghii:))

allesandra spunea...

Te cred :D Asa am patit eu cu oja asta albastra :)) O am de 2 saptamani si deja am consumat un sfert din ea :))))

Denisa spunea...

vreau sa stiu si eu ce oja este albastrul acela,te rog..

allesandra spunea...

Este oja de la Astor 070,pe care am folosit-o si aici http://allesandra24.blogspot.ro/2013/06/notd-blue-all-way.html :)

Trimiteți un comentariu