luni, 29 octombrie 2012

NOTD : China Glaze - Exotic Encounters

Hello :)
Daca tot frigul ne da tarcoale pentru astazi m-am gandit sa imi colorez unghiile cu o oja care mie mi se pare superba pentru aceasta perioada,si chiar mai tarziu spre iarna.
Vedeta este Exotic Encounters de la China Glaze si o gasiti in colectia Safari.Este un verde prafuit cu subton albastru.Oja se aplica foarte usor si mi-a placut ca din doua straturi este opaca.








Mie imi place foarte mult ! Si abia astept perioada sarbatorilor,pentru ca deja o vad asortata cu o oja rosie :)

Exotic Encounters si celelalte oje China Glaze pe care le am,eu le cumpar de la Roxana,iar daca nu i-ati descoperit inca pagina va invit cu drag sa dati un click pe linkul de mai jos.Sper ca stati bine cu inima si cu buzunarul :D



Sper ca v-a placut :) Va pup si va doresc o saptamana cat mai frumoasa !

17 comentarii:

Josephine spunea...

Ador oja asta :D Imi place cum iti sta!

Alecsa89X spunea...

Foarte frumoasa culoarea!

Papadiile Ruxandrei spunea...

Si mie mi-a atras atentia nuanta aceasta, este f frumoasa. Imi place manichiura ta! :-)

Manases Andrea spunea...

Superba nuanta si exact cum precizezi o sa se potriveasca la perfectie cu rosu!

Gabriela spunea...

Foarte frumoasa nuanta!

Adina Rus spunea...

Musai sa vi pana la dej sa mi le faci si mie de sarbatori!!!

maRyya spunea...

foarte elegant :)

Sandra B. spunea...

superba culoarea dar si forma <3

SandraB.ro

Mona spunea...

Foarte frumoasa nuanta!

allesandra spunea...

Multumesc ! Apropo,imi place blogul tau si te urmaresc de azi :)

allesandra spunea...

Multumesc !

allesandra spunea...

Merci!

allesandra spunea...

Cu drag ! :* :*

allesandra spunea...

Merci!

allesandra spunea...

Daa!Mai un pic si o sa avem ocazia sa ne jucam cu toate culorile sarbatorilor!

allesandra spunea...

Merci!

allesandra spunea...

Multumesc !Si tie iti sta foarte bine!

Trimiteți un comentariu