vineri, 18 mai 2012

NOTD : Newspaper nails

Hello !! De cand am vazut prima data acest model tot am spus ca o sa incerc ,dar pana acum nu am reusit.Este o metoda rapida de a avea unghii mai deosebite :) Pentru prima data eu zic ca au iesit ok .
Aveti nevoie de :
-o oja pentru baza ( de preferabil o nuanta mai deschisa),eu am folosit China Glaze Sunset Sail
-un ziar
-alcool sanitar
-top coat
Aplicam oja de baza in doua straturi si o lasam sa se usuce.Dupa ce s-a uscat oja,punem intr-un recipient un pic de alcool sanitar (cam de un deget,doua).Eu am facut fiecare unghie pe rand.Tinem degetul in alcool cam 6-7 secunde,apoi luam o bucatica de ziar si o presam foarte bine pe unghie,fara sa o miscam din loc.Dupa aceea indepartam usor ziarul.Repetam pentru fiecare unghie sau pentru cate unghii dorim modelul :) Cam dupa 5 minute am aplicat top coat-ul.Ce a iesit va las pe voi sa va dati cu parerea,dar mie imi place si o sa mai vedeti acest model si pe alte nuante !



Sper ca va place si voua :)Ati incercat acest model?Cum vi se pare?

Va invit sa dati "like" si paginii de Facebook :
https://www.facebook.com/pages/Allesandra/356672024350169

Si in continuare va astept la concurs.Sunt usor dezamagita pentru ca nu prea sunt inscrieri.Sa inteleg ca nu va plac cadourile sau tema ?
Pupici!!! <3 <3 <3 

12 comentarii:

descude spunea...

Eu am incercat modelul de cateva ori,dar nu mi-a iesit nimic si nici nu cred ca voi mai incerca,recunosc ca m-am cam enervat!
Imi place foarte tare cum ti-a iesit,se potriveste si cu aspectul blogului:)

allesandra spunea...

Multumesc! :)

Dumitrascu Florentina spunea...

imi place, cred ca voi incerca si eu cat de curand.

allesandra spunea...

Sa ne arati :)

Missrux spunea...

L-am incercat si eu, foarte usor de realizat si vreau sa spun ca mi-a placut extrem de mult, desi eu fac maxim pe doua unghii modele :)) Ti-a iesit foarte bine!

allesandra spunea...

Multumesc !

silvia_pascariu spunea...

Imi place mult, inca nu am avut curaj sa-l incerc, dar trebuie :D

allesandra spunea...

E mult mai usor decat pare,o sa vezi :)

Calin Andreea Daniela spunea...

interesant :)

allesandra spunea...

Merci :)

RaLDiaconescu spunea...

imi place foarte mult modelul...dar cred ca se vede mai bine pe o oja alba :D

allesandra spunea...

Da,sunt sigura ,dar mie mi s-a parut dragut si asa,sa zicem ca e pergament vechi :D

Trimiteți un comentariu