joi, 22 martie 2012

Testeaza gratuit o pereche de papuci :)

ZorileStore impreuna cu Blogatu.ro ofera 400 de perechi de papuci bloggerilor pentru un “test-drive” inovativ. Spre deosebire insa de test-drive-ul unei masini, papucii testati raman la tine! Mai bine zis,magazinul ZorileStore ofera gratuit 400 de perechi de papuci bloggerilor care participa la aceasta campanie! De cand am vazut primul post in blogosfera m-a tentat sa pun mana pe tastatura si sa scriu si eu un post despre aceasta campanie,dar nu stiu de ca am amanat pana acum ..
Eu mi-am ales aceasta pereche si deja ma vad cu ei in picioare in vacanta din august de pe malul marii...




Descrierea de pe site este urmatoarea :
"Conceput special pentru zilele toride de vara in care iti doresti o tinuta casual, acesti papuci ies in evidenta prin desing-ul interesant al curelelelor si talpa de culoarea lemnui flexibila. Sunt usori si pot fi asortati la o paleta larga de piese din garderoba ta. "

Daca aveti blog si v-ar placea sa inecrcati o astfel de pereche puteti citi aici mai multe detalii legate de campanie: http://blogatu.ro/2012/03/campanie-pentru-100-de-bloggeri-zorilestore-ro-iti-ofera-gratuit-o-pereche-de-papuci-brazilieni.html

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu