marți, 3 mai 2011

NOTD : White & Black

Hey girls ! am revenit cu ceva nou ,sper sa va placa !


4 comentarii:

Unknown spunea...

E drăguț modelul :* eu aș mai fi adăugat o floricică pe inelar și una pe arătător :D dar merge și așa :)

Allesandra spunea...

Multumesc frumos!:* sa stii ca la acelasi lucru m-am gandit si eu,numai ca trebuia sa fug la lucru ! next time ! :D

iguanitza spunea...

vreau și eu un model de ăsta "buretat" dar mi se pare prea complicat de făcut și cred că îți ia ceva timp...și la ce "talente" am eu , sigur nu o să iasă bine ... :(

Allesandra spunea...

;)) e chiar super simplu !si nu iti ia deloc mult timp ;) mie imi place sa il fac cand ma grabesc ,pentru ca se usuca mai repede si nici nu trebuie sa fi foarte atenta la detalii !mai am ceva combinatii din urma ,o sa le postez intr-o zi ! chiar sa incerci si sa imi spui daca ti s-a parut greu :D :*:*

Trimiteți un comentariu