sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Giveaway Adela Sirghie&Germany by Opi

Buna fetelor ! De obicei nu prea particip la giveaway-uri pentru ca in primul rand nu prea am noroc,iar in al doilea rand daca chiar imi place ceva si simt ca trebuie sa pun mana pe acel produs nu prea mai stau pe ganduri :))
Dar de data aceasta nu am putut rezista tentatiei si cum am vazut giveaway-ul Adelei mi s-au si aprins luminitele ca la instalatia de pe bradul de Craciun :))Nici nu putea veni mai bine acest giveaway.Hai sa va spun si de ce ....In seara asta in timp ce ma tot holbam la colectia mea de oje si nu ma puteam hotari cu care sa imi fac unghiutele mi-am dat seama ca inca am oje pe care nu am apucat sa le incerc(!) iar wishlist-ul de sarbatori este pregatit deja(o parte).Asa ca am hotarat sa spun stop,macar luna asta iar luna viitoare am voie doar o oja sau doua pentru sarbatori(nu de alta dar deja am pus ochii pe un glitter de la China Glaze care ar merge de minune de Craciun :P).
Eu va tot povestesc aici vrute si nevrute,dar am uitat sa va povestesc mai multe despre giveaway :D Aveti sansa de a castiga o oja OPI din colectia lor de toamna,adica Opi Germany.Toate nuantele sunt minunate si se incadreaza perfect in perioada in care suntem,dar una si-a facut un locsor in inima mea si nu vrea sa plece prea curand de acolo.Am pus ochii pe ea inca de cand am vazut colectia dar am tot incercat sa ma conving ca nu am nevoie.Este vorba despre o nuanta nude superba : My Very First Knockwurst

sursa foto : www.scrangie.com

Asa ca dragele mele daca va doriti si voi una din aceste oje minunate va invit cu drag sa participati la acest giveaway.Mai multe detalii o sa gasiti chiar pe blogul Adelei : 


Va pup si va doresc mult succes !! 

2 comentarii:

anca.lb90 spunea...

hehe, suuuuper blog! Imi place tare mult imaginea de primire :)).

http://www.101fashionstreet.com/

allesandra spunea...

Multumesc :)

Trimiteți un comentariu