joi, 12 martie 2015

Pandora - o poveste cu gust dulce-amarui

Cred ca deja toata lumea cunoaste bratarile Pandora.Auzisem si eu de ele,insa pana prin luna decembrie nu am acordat prea multa atentie acestor bijuterii.O singura data m-am oprit la insula din Iulius , insa nu am zabovit prea mult timp pentru ca mi s-au parut preturile destul de maricele.Insa cred ca prin perioada sarbatorilor de iarna m-a cuprins "virusul',si am inceput sa imi doresc si eu bratara mea Pandora.Ce m-a atras cel mai mult a fost povestea din spatele fiecarei bratari.Mereu mi-au placut bijuteriile primite cu anumite ocazii,care peste ani sa imi aduca aminte de momente deosebite din viata mea.Si iata ca dorinta avea sa mi se implineasca dupa doua luni : cadou de ziua mea.Insa de unde sa imi imaginez ca cei de la Pandora o sa aibe o promotie fix in saptamana in care ajung eu la magazinul lor ? Dar sa o iau incet ...
Planuri peste planuri,ore petrecute pe site-ul lor,cautari pe Youtube,Google...pentru ca imi doream ca totul sa fie perfect,iar primul charm sa fie deosebit.Insa cum socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din piata ...
Ajung sambata la insula Pandora.Bun...Dezamagire totala cand vad cate charmuri au.Acolo o domnisoara draguta servea un cuplu.La un moment dat ma intreaba ce doresc.Ii spun frumos ca astept sa termine cu clientii dinaintea mea,pentru ca vreau sa cumpar o bratara si un charm,la care dansa imi raspunde ca sa ma uit daca vreau,dar nu crede ca o sa gasesc ceva ca i-a trecut marfa in urma promotiei si ca daca era dupa ea,nici nu deschide insula astazi...Sincer am ramas un pic "wtf ?",insa cum eu eram hotarata sa gasesc ceva dragut,insist sa astept pana termina cu ceilali clienti.
Dupa vreo 10 minute revine la mine,intre timp gasesc si eu un charm pe gustul meu,insa inainte sa imi caute o bratara pe marimea mea,ma informeaza ca nu mai are cutii,si ca daca o cumpar o sa primesc o bratara fara cutie.Alt lucru care m-a deranjat,pentru ca totusi nu eram in bazar ! In fine, se apuca domnisoara sa imi caute bratara.Intai imi spune ca nu are marimea mea,ca mai apoi sa imi zica ca de fapt are doua bratari marime mica puse deoparte de vreo 3-4 zile.Tot ea se ofera sa ii sune pe cei care le-au retinut ,apoi imi spune ca unul dintre clienti a raspuns,iar altul nu.Insist sa mi-o vanda pe cea a carui viitor "stapan" nu a raspuns,insa ma refuza.Inainte sa plec o intreb daca mai gasesc undeva in Timisoara Pandora,insa domnisoara "draguta" imi spune clar ca nu,insa sa mai trec si a doua zi pe acolo.
Suparata si fara cadou plec prin magazine sa imi limpezesc mintea :)) Insa cum se pare bratara imi era predestinata,si soarta face ca sa trec prin fata bijuteriei Sabrini,unde in mijlocul magazinului ce sa vezi : un minunat (si mult mai aprovizionat) stand Pandora ! Aici situatia a fost cu totul diferita si ma bucur ca s-a intamplat asa.S-a ocupat de mine o domnisoara foarte draguta,care m-a ajutat sa imi aleg marimea potrivita la bratara,si am gasit si charmul perfect pentru a incepe povestea bratarii mele.
De cand am pus-o la mana nu pot sa imi mai iau ochii de la ea <3

Deocamdata arata perfect cu un singur charm pe ea.Nu ma grabesc sa o umplu,pentru ca vreau ca fiecare charm sa aibe o semnificatie .



Sper ca nu v-am plictisit si sunt curioasa sa aud si povestea bratarii tale !
O imbratisare si un pupic din partea mea ...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu