vineri, 28 iunie 2013

NOTD : Blue all the way

Hello :) Nu stiu daca v-ati dat seama sau nu, insa albastru este printre culorile mele preferate.Si aici ma refer atat la haine,cosmetice dar si la peretii din dormitor :)) In mod evident ca nu se putea sa nu imi placa si pe unghii.Am in colectia mea diferite nuante de albastru,insa una lipsea.De cand am zarit la Beauty in the bottle albastrul superb de la Essie - butler please am stiut ca trebuie sa am aceasta oja.Insa m-am tot foit si rasfoit daca sa dau totusi 36 de lei pe ea,tinand cont ca eu ma plictisesc destul de repede de o oja si mereu pun ochii pe alta :)) Ce era de facut ... Pai am trecut la dupe dupa aceasta oja.Si am gasit una destul de reusita :) Si anume Astor Fashion Studio nuanta 070.Nuanta superba,aplicare perfecta din doua straturi si pret super convenabil,eu am dat 9 lei insa stiu ca au fost si oferte mai avantajoase. O am si acum pe unghii si nu ma pot opri din a ma uita mereu la ele!Creepy,i know :)) Dar gata cu vorbaria si sa vedem pozele ...






Nu-i asa ca e superba ? O aveti si voi sau nu va atrage ? Sunt curioasa care este nuanta voastra preferata :) Pana data viitoare va pup si va doresc un weekend cat mai frumos !

28 comentarii:

Dumitrascu Florentina spunea...

arata fenomenal

Cristina Stanciu spunea...

E foarte faina:) eu in perioada asta am mers pe nude, ori french... dar ma incanta ideea unui albastru,metalic pt urmatoarea manichiura ;;)

mihaela pojogu spunea...

E foarte draguta! xoAbout women and not only Blog

MissHappy spunea...

Frumoasa rau nuanta. De la firma asta am si eu 2 (una galbena si una bleu). Sincer..si eu prefer ojele mai ieftine. Si mai ales daca este si dupe dupa o alta oja renumita, se merita. Trebuie sa o incerc si eu. :*

Iulia spunea...

semana cu a mea de la Miss sporty, pe care am dat vreo 6-7 lei... :)
doar ca a mea a iesit mai deschisa in poze :(

Josephine spunea...

E superba, si eu imi doresc un astfel de albastru <3

Mada spunea...

E superba nuanta :*

Zadin spunea...

Este o nuanță de albastru foarte tare. Îmi place foarte mult.

www.zadinblog.com

allesandra spunea...

Multumesc ! Si mie imi place mult nuanta ! :*

allesandra spunea...

Merci ! :*

allesandra spunea...

De cand mi-o doream :D Te pup

allesandra spunea...

Imi aduc parca aminte ca am vazut ceva asemanator si la Miss Sporty :)

allesandra spunea...

Nu spun ca nu mi-ar place sa am doar oje scumpe,insa cand ma gandesc ca eu ma plictisesc destul de repede de ele si mereu imi doresc altele,si altele,parca nu imi vine sa dau atatia bani pe o oja :) Merita incercata ! Te pup

allesandra spunea...

Merci ! :*

allesandra spunea...

Sunt frumoase si ojele metalizate ! Eu deja ma gandesc ce oje iau cu mine in august la mare :D

allesandra spunea...

Asa e ! :D Multumesc ! :*

Dia spunea...

Superba nuanta:) Hm...nu am o nuanta preferata dar am o oja benecos verzuie care e, cu siguranta, in top:)

From Meg with Love spunea...

e foarte frumoasa!

maRyya spunea...

o am si eu :X e un albastru superb :)

allesandra spunea...

Multumesc :)

allesandra spunea...

Merci :*

allesandra spunea...

O ador :D

Larisa Duță spunea...

Ce nuanță frumoasă ! Îmi place ! ^_^

Gabriela Streche spunea...

Eu cred ca cel mai des imi vopsesc unghiile in culoarea mov. Se intelege ca e preferata mea. Acum ma gandeam ca eu am o singura oja albastra...maxim 2 pentru ca nu tare le port. Din ceva motiv mi se pare greu de asortat la hainele pe care le am.

allesandra spunea...

Merci :) Si eu m-am indragostit de ea ;))

allesandra spunea...

Si mie mi-a placut mov intr-o perioada,inca am ojele...Insa vara asta am folosit mult mint si albastru :) Am in plan postare top 10 oje pentru vara :D

Sara spunea...

Culoarea este perfecta, imi place la nebunie, trebuie sa imi cumpar si eu una la fel cat de curand!

Pop
Culture&Fashion Magic

allesandra spunea...

Eu tot cu ea pe unghii sunt de cand am luat-o :D

Trimiteți un comentariu