joi, 15 martie 2012

NOTD : Avon nailwear pro illusion

Hello!Dupa cum va spuneam in postarea trecuta mi-am comandat doua oje de la Avon.Nu ma prea omor eu dupa ele,dar nu am putut rezista culorilor.Oja de astazi se numeste illusion,este un verzui deschis cu nuante usoare de rozaliu,care creaza un efect de '"ape"" in functie de cum bate lumina.Am incercat pe cat posibil sa surprind in poze efectul,dar nu stiu daca am reusit.Mie imi place foarte mult cum arata :D





Cum vi se pare?Va tenteaza sau o aveti deja? Va pup !

22 comentarii:

cristina35dan spunea...

imi place.Eu sunt reprezentant avon in Spania dar inca nu a aparut si aici nuanta asta

From Meg with Love spunea...

e foarte faina!!
si eu am fixat azi floricica asta, dar am unghiile prea mcii acum si nu incape :)

allesandra spunea...

:) eu azi le-am scurtat.Iar floricica am testat-o in weekend prima data pe manichiura soacrei mele si tare mult mi-a placut .

allesandra spunea...

Merci :) Ma gandesc ca o sa apara si acolo ..

RaL Diaconescu spunea...

Dimensiunea asta a unghiilor mie mi se pare perfecta :) Destul de lungi cat sa aplici ceva pe ele...dar si destul de scurte cat sa mearga si o oja mai inchisa la culoare :)
Imi plac foarte mult unghiutele tale :*

Diana spunea...

Foarte frumoasa si nuanta si floricica :D

greeneyes spunea...

chiar eram curioasa cum arata in realitate. foarte frumoase unghiutele tale. Am si eu placuta konad cu modelul asta, dar niciodata nu mi-a iesit bine :(
http://nailscoloursandmore.blogspot.com/2012/03/fluturasi-de-primavara.html

Miuri spunea...

E foarte asemanatoare ca nuanta cu una de la Flormar, dar nu-i mai stiu numarul :) E foarte faina :) Deocamdata nu ma tenteaza pt ca abia mi-am luat-o pe cea de la flormar :) cum rezista asta? te pup

allesandra spunea...

Multumesc :*

allesandra spunea...

Merci :)

Miu Miu spunea...

21 :D :)))) Mie asa mi se paee sau am eu o obsesie :)))

allesandra spunea...

Nu stiu :-s nu o am cea de la flormar ,iar despre rezistenta sa vedem ,azi ma spal pe cap :)

allesandra spunea...

Poate e de vina oja ?

Carmen O spunea...

dragut !

Camy spunea...

Ce dragute sunt :)

Izabella Gercuj spunea...

Dupa am citit postul tau, am comandat si eu oja. Imi place culoarea. (:
Isa

allesandra spunea...

Ma bucur ca iti place :D

kitty91 spunea...

Omg, mie mi-a sarit in ochi inelul <3<3 supeeeerb. Esti logodita? :D

allesandra spunea...

Multumesc !! Sunt casatorita :)

kitty91 spunea...

aww <3 si mai frumooos

Julianna Katalin Dörnyei spunea...

It is a beautiful colour, and suits you well :-)

allesandra spunea...

Thank you !

Trimiteți un comentariu