vineri, 10 mai 2013

NOTD : P2 Sand Style - Confidential

Hello ! In sfarsit reusesc sa revin cu un swatch,iar pentru ca stiu ca sunteti curioase cum sunt ojele de la P2 sand style,am ales ca astazi sa va prezint una din cele doua pe care le am.Nu pot sa spun care din cele doua imi place mai mult,insa pot sa spun ca sunt deosebite!

Atentie ! Urmeaza o avalansa de fotografii :)) Am tot incercat sa surprind in imagini cum este ea in realitate,insa nu cred ca am reusit nici 50% din frumusetea ei!Este deosebita iar mie imi place foarte mult efectul zgrumturos.Nu este deranjat,si din pacate a doua zi nu se mai simte asa tare.







Nu am incercat si varianta cu top coat insa sunt sigura ca si lucioasa este minunata si cu siguranta o sa incerc data viitoare !

Consider ca este o varianta perfecta sa ne satisfacem pofta de ojele de la Opi liquid sand,ojele P2 fiind mai ieftine,iar pentru mine Confidential este mai frumoasa decat nuantele de la Opi :)

Pe voi v-a cuprins febra ojelor nisipoase ? Va pup si abia astept sa ne reauzim in postarea viitoare !

Inca o data vreau sa va reamintesc de concursul de pe blogul Luciei,unde puteti castiga o paleta Sleek!Sper sa participati in numar cat mai mare,pentru ca eu stiu ca am fete talentate aici ;)

28 comentarii:

lucia bk spunea...

Sandra asa ma ispitesti tu sa ma Las de unghii cu gel...si sa ma apuc de unghii cu Lac =D

Mada spunea...

Ma ispitesc de ceva timp ojele nisipoase , dar am gasit doar Opi si nu dau 50 de lei pe o oja.Oja ta e superba.

Josephine spunea...

Uf, ce frumoasa e, sper sa pun si eu curand mana pe cateva de la P2 :))

Andra Katerina spunea...

imi place!! <3

Ana's Beauty Blog spunea...

Nici n-ai idee cat ma bucur ca-ti place si ai aplicat-o asa de frumos. Arata superb pe unghiutele tale. S-o folosesti sanatoasa :*

Gabriela Streche spunea...

E superba oja. Eu imi doresc atat de tare o oja texturata dar pana acum n-am reusit sa pun pana mana pe nici una. Cand zici ca a doua zi nu se mai simte asa tare asta inseamna ca se pierde di efectul pe care il are vizual, din texura? Si inca ceva: daca aplici un top coat peste se mai simte asa gronturoasa pe unghii?

From Meg with Love spunea...

imi plaaace!

Gya spunea...

frumoase

allesandra spunea...

Si mie imi place foarte mult ! Te pup

allesandra spunea...

Daaa!!! :D

allesandra spunea...

Merci :*

allesandra spunea...

E un pic mai diferita :D Si mie imi place ! :*

allesandra spunea...

Din textura se pierde,efectul vizual este la fel pana in ultima zi :) Nu am incercat sa aplic topcoat,dar ma gandesc ca are nevoie de vreo 2 straturi de top coat ca sa nu se simta :)

allesandra spunea...

Merci !!! Si la tine arata foarte bine,ca altfel nu ma indragosteam de ea :D Te pup

allesandra spunea...

Si mie :* :*

allesandra spunea...

Hihi,am vazut ca tu ai pus mana pe cele de la CG :D

allesandra spunea...

Si eu am vrut Opi dar totusi e exagerat de scumpa pentru o oja :( Asta chiar merita daca reusesti sa pui mana pe ea! Te pup

allesandra spunea...

Hihi :D Si unghiile cu gel sunt frumoase,dar parca nu as rezista :)) Eu oja si lungimea unghiilor mi le schimb prea des :))

Andra Katerina spunea...

mvai..asa de ieftina e? :( mor ca nu e si la noi! am mai vazut nuante frumoase de la p2

Alisa Mos spunea...

E foarte frumoasa si de efect

http://btl-allysa.blogspot.ro/ e blogul meu... te poti abona daca iti place :*

allesandra spunea...

Merci :*

Monica Pusc spunea...

O am si eu, o ador pur si simplu!

allesandra spunea...

Asa-i ca e deosebita ? :D

Monica Pusc spunea...

Este, este, eu o ador!

Andra Katerina spunea...

eu cred totusi ca e o mare diferenta intre opi si p2..cel putin, din pozele tale. eu am doua liquid sand si parca-s altfel, au particule mici, mari, sclipicioase , mai putin sclipicioase..si tot asa :))

allesandra spunea...

Nu zic ca nu e diferenta,dar prefer sa dau 2 euro pe P2 decat 10 si ceva pe Opi :)

mihaela pojogu spunea...

e foarte fainaa!!

Camy spunea...

ce frumoasa e ❤

Trimiteți un comentariu