miercuri, 28 septembrie 2011

NOTD : Blue & Flower

Hello !Iubesc albastru (baby blue )!De cand ma stiu am avut haine albastre,camera din adolescenta albastra,acum dormitorul este albastru,accesorii si de ce nu unghiile albastre :D Am mai avut aceasta nuanta dar din pacate nu am purtat-o si oja s-a ingrosat,iar zilele trecute cand am vazut-o in magazin nu am mai stat pe ganduri.Iar pentru ca vremea ne permite sa mai visam un pic la zilele de vara ,pe inelar am adaugat o floricica :D







Iar mai tarziu mi s-a alaturat si "Pitzu" meu drag ,curios ce tot fac eu prin curte cu aparatul :D




Ce parere aveti ? Purtati culori mai turbate sau ramaneti la cele mai clasice? Pupici !!

9 comentarii:

Allesandra spunea...

unghiile imi plac foarte tare , dar pisi tau e atat de draguttttttttt <3 sa-ti traiasca :*

Allesandra spunea...

Da da, ne plac culorile turbate:)Albastrul asta este super:)

Allesandra spunea...

Mercic !Era foarte curios ;)) Pup!

Allesandra spunea...

Ma bucur ca iti place Dia ! :)

Allesandra spunea...

Sunt foarte frumoase iar pitzu e adorabil :X

Allesandra spunea...

Merci !Pitzu se vrea vedeta deja ;))

Allesandra spunea...

foarte frumoase :D nuanta este superba :D iar Pitzu mumos foc :X

Allesandra spunea...

Multumesc ! :)

Allesandra spunea...

foarte simpatic modelul...si pisicuta:D

Trimiteți un comentariu