vineri, 22 iulie 2011

NOTD: Mov & Flower

Hey girls ! Am revenit ,astazi am avut un pic de timp liber si m-am gandit sa va arat si voua !Am ales doua nuante de mov.Va rog sa imi scuzati marginile mazgalite ,dar era a 3a oara cand le fac ,dupa ce m-am chinuit cu lacul matifiant de la ELF si tot nu se aplica frumos cum am vrut asa ca am renuntat la el :(
In plus va atasez si o poza cu ce am purtat saptamana aceasta :D





Si vreau sa va povestesc cum ieri mi-a fost facuta ziua mai frumoasa si insorita ,desi afara nu prea vedeai soarele si vreau sa ii multumesc unei fete super dragute pentru lucrul acesta ! Am primit primul cadou de nunta si pe care o sa il port in ziua cea mai speciala !Eu ma asteptam la o oja ,dar Sigina a fost super,super draguta si mi-a daruit 3 oje !!Va dati seama ca am fost super incantata ! Multumesc frumos inca o data !!! Va arat si cadoul:
Have a nice weekend !!

6 comentarii:

Camy spunea...

ai niste unghii foarte frumoase, atat ca si forma cat si ca model :)
felicitari pentru premiu si pentru nunta :*

An spunea...

foarte frumoase modelele :X imi place modelul din prima si a doua poza :X Pacat ca nu am unghiile lungi , dar las` ca crecsc ele , si o sa vada ele atunci :))

Allesandra spunea...

@Multumesc fetelor! :*

Doda spunea...

frumoasa floricica:D

xoxo spunea...

Ma bucur ca nu doar oja mea matifianta de la Elf este nasoala ... Dar nu stiu de ce au mai scos-o daca arata foarte foarte naspa. Mie mi se crapa si se vad santulete albe :O.


www.iuliabadita.ro

Allesandra spunea...

@la fel patesc si eu .greu reusesc sa o aplic frumos! am inteles ca cea de la Flormar este mai buna .chiar ma bate gandul sa o incerc :*:*

Trimiteți un comentariu