vineri, 1 august 2014

InstaLife iulie

A trecut o luna de la ultima postare,insa mi se pare o eternitate :) Mi-a fost dor de voi,dor sa citesc comentariile,dor sa astern cateva cuvinte pentru voi.Intre timp a trecut si luna iulie si nu imi vine sa cred ca suntem deja in august.Oricum la ce vreme avem,mai degraba zici ca suntem in septembrie-octombrie :( Cu toate astea a fost o luna frumoasa cu bucurii,zambete,plimbari si aniversari . Deci va invit sa trecem in agenda luna care tocmai ne-a parasit . Enjoy !

Am primit de la mami acest glitter de la L`oreal si a devenit preferatul meu luna aceasta :) #discoball

Tot de la mami am si acest Tic Tac,nu stiu daca la noi se gaseste pentru ca de obicei nu prea "rontai" Tic Tac,dar a avut un gust interesant 

Intr-un weekend am facut o scurta plimbare la Varset si nu puteam sa plec fara cateva oje :))

Tot acolo pe terasa unde am baut cafeluta era si casuta . Mi s-a parut foarte draguta .

Si pentru ca la noi nu am gasit Cosmo mi-am luat varianta sarbeasca :)

Chec cu cacao si piersici si laptic cald :X

Summer !

Oja de la Flormar este in top 10 oje pentru vara asta 

...si pe unghii :)

Iubesc ciocolata amaruie,iar aceasta este printre preferatele mele 

Coffee time :)

De cum am zarit la Iguanita oja asta am stiut ca o vreau , si nu imi pare rau ca am cumparat-o !

Asa ma rasfata mami :))

Cand puiutul doarme mami isi face de cap :))

V-am spus ca imi place oja de la Flormar ;))(aici impreuna cu top coat-ul discoball de la L`oreal)

<3

Pentru bratarica asta e de vina MiuMiu :)) Am vazut-o la ea si mi-a placut tare mult :X

In sfarsit am gustat si eu Corso! Si a devenit inghetata mea preferata vara asta ! Mai am de gustat cateva sortimente :))

Desi parca il prefer mai mult pe cel la gratar 

Finally am reusit sa citesc si eu 50shades of Grey ! Am terminat in 3 zile vol 1 si vol 2 :))

Nu imi vine sa cred ca au trecut 3 ani ... 

3 ani minunati ! 

Sper ca nu v-am plictisit si ati avut rabdare sa ajungeti la sfarsitul postarii !! Iar eu sper sa revin cat mai curand cu o postare noua ! 

Pupici !!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu