luni, 16 iunie 2014

InstaLife #14

Hello!

Inca o saptamana a trecut,insa nu a fost asa de activa in poze . Mi s-a parut ca a trecut foarte repede si poate din cauza asta nici nu am realizat cand a fost deja duminica :)


Din nou plimbare pe faleza ... Si parca de fiecare data tot as fotografia Dunarea :)

Primul meu trandafir mov din curte 

Saptamana asta o sa am ocupatie :))

In fiecare sambata dimineata imi beau cafeluta cu iubitul meu sot la cafeneaua noastra preferata :)

Ultima manichiura prezentata,care desi nu a avut mare succes pe blog,mie mi-a placut asa de mult incat si astazi o mai am pe unghii ! 

Va doresc o saptamana minunata !! 


4 comentarii:

Adina From Meg with Love spunea...

cat de frumos e trandafirul <3

Dara spunea...

Ce-mi place manichiura!
Trandafirul este superb, te bucura asa cand il privesti. :)

Gya spunea...

Frumoase pozele.
Pup

gya-make-up.blogspot.ro

fashion doctor spunea...

mie mi-a placut mult manichiura!

Trimiteți un comentariu