luni, 9 iunie 2014

InstaLife #13

Buna fetelor ! Poate ca deja ati remarcat ca nu am postat saptamana trecuta InstaLife-ul,insa nu prea am avut timp.Insa in postarea de astazi o sa va arat si pozele de saptamana trecuta :)

 Am incercat noul Lipton cu ceai verde si suc de lamaie ! Mi-a placut si e numai bun pe caldurile astea :)

Inghetata mea preferata din vara aceasta ! 

Unul din motivele pentru care iubesc faptul ca stau la casa <3

Chec cu capsuni! Recomand cu drag,o sa va placa :)

Primele cirese pe anul aceasta ! Le-am savurat !

Pentru ca inca ma simt copil,trebuia sa primesc si eu un cadou de 1 iunie 

Manichiura de saptamana trecuta ! Imi place foarte mult combinatia si mi se pare perfecta pentru vara 

Una din minunatiile din curtea mea :)


Vineri am iesit cu piticul la plimbare pe faleza la Dunare si am profitat sa fac si cate o poza pentru voi :)

Vineri am fost in DM si nu am rezistat tentatiei :))

Partenera mea de cafea ...

... si trupa ei vesela :)

Ne revedem curand cu o noua manichiura :) Pupici

13 comentarii:

iguanitza spunea...

iooooi ce soade sunt pisicutele alea mici mici :D
Duplo .. din Lidl,nu? Sper sa mai aiba, imi place la nebunie, nu am mai ajuns de un secol prin Lidl :))) De cirese si de chec nu mai zic nimic !
Sapun cu pepene rosu ? E clar ca nici in DM nu am mai ajuns de prea mult timp.

Have a lovely week ♥

Elisa spunea...

Ce bine arata produsele DM cu pepene rosu :)

Adina Seceleanu spunea...

Vai, ce mâţe frumoase, şi produsele din DM, eu încerc să nu trec pe acolo, că la ce arome au, le-aş lua pe toate.

Andreea M spunea...

Ce de delicoase pe acolo! :X

Manases Andrea spunea...

Foarte frumoase imaginile de pe faleza si clar din nou ne ademenesti cu dulciuri de casa care arata atat de bine incat imi ploua in gura!

allesandra spunea...

Da,din Lidl Duplo,dar nu mai e cum era inainte :) trebuie sa dai o fuga in DM neaparat :D



Te pup

allesandra spunea...

Miros delicios :)

allesandra spunea...

Eu din pacate nu am DM in oras,asa ca de fiecare data cand am ocazia ma aprovizionez cu gelurile lor de dus :D

allesandra spunea...

Merci :)

allesandra spunea...

Dulciuri care sunt si usor de facut :)

Alinaluibrumarel spunea...

vaaaaaaaaaaaai, acuma o sa merg in dm sa caut gelul!!! :)))

allesandra spunea...

Neaparat :))

Mia Beschieri spunea...

waa ciresele le voi visa la noapte...pur si simplu delicioase!

te astept cu drag pe http://www.myab.me/

Trimiteți un comentariu