miercuri, 28 mai 2014

InstaLife #12

Hello fete dragi ! Iata ca a mai trecut o saptamana cu pasi repezi.Cateodata parca nu imi vine sa cred ce repede trece timpul...Pentru mine a fost o saptamana frumoasa in care m-am bucurat din plin de razele soarelui si am profitat de timpul frumos pentru a petrece cat mai mult timp afara cu micutul meu :) Iar pe Insta am fost activa cam asa ... :

Cateodata asa imi incep dimineata :)

Nu am putut rezista sa nu va arat si voua ce trandafiri frumosi am in curte.Si astia sunt doar o parte :)

Manichiura de saptamana aceasta :) 

In weekend avem voie,nu ?

Deja a devenit un ritual,in fiecare sambata dimineata ,ies cu sotul meu la o cafeluta :)

Desertul de duminica :D

Pupici !

14 comentarii:

iguanitza spunea...

Doamneeeee cum arata tortul ala ! Imi ploua-n gura ! ♥
ma bucur tare mult ca nu ai abandonat blogul acum ca esti mamica :)

Manases Andrea spunea...

Vai, vai, ce tort delicios, salivez!

Dia spunea...

Ce delicios arata tortul:D Manichiura e f frumoasa, ca de obicei:)

Deeb spunea...

Yum ce bine arata tortul <3
Si tare draguti si trandafirii din gradina :D

AlexantzA spunea...

Nu doar in weekend, avem voie tot timpul sa ne rasftam asa! :))
Imi place mult manichiura.
Pupici

Nicoleta Alexandra spunea...

Draguta manichiura <3

allesandra spunea...

Promit ca daca ajungi pe la mine te astept cu un tort mai delicios decat asta :D



Am avut un gand sa iau o pauza de la blog,insa mi-a parut rau si am zis ca incerc sa postez cat de des pot :)

allesandra spunea...

Hai la o felie ! :*

allesandra spunea...

Va astept la mine in curte,printre trandafiri,la o felie ! :* :*

allesandra spunea...

Merci !! :* :*

allesandra spunea...

Daca as putea sa va ofer la fiecare cate o felie,ar fi cea mai mare placere :D Multumesc ,esti foarte draguta !! :* :*

allesandra spunea...

Eeee,voi aveti voie,eu numai in weekend ,ca mami trebuie sa mai dea jos cateva kg care au ramas dupa venirea lui bebe ;)) Te pup

allesandra spunea...

Multumesc ! :* :*

Alinaluibrumarel spunea...

ce faina e manichiura :).

Trimiteți un comentariu