marți, 18 martie 2014

InstaLife #9

Buna dimineata fetelor !!Inca o saptamana a trecut si incet,incet primavara si-a intrat in drepturi ,iar eu cand vad vremea asta asa frumoasa,as sta cat e ziua de lunga numai afara :) Dar sa vedem cum au trecut zilele astea ... Enjoy !

Pentru ca a fost ziua mea :) 

Doua oje noi de la Flormar care urmeaza cat de curand sa le vedeti pe blog.Pe cea din gama Mirror am cumparat-o initial ca sa o folosesc la stampilat,insa arata asa de bine si pe unghii incat am decis sa o port si singura :) 

Si cateva oje essence :) Pe prima am mai avut-o,este superba pentru o manichiura delicata sau ca baza pentru french,glitterul din mijloc este de vis(m-am indragostit la prima aplicare,hihi) si ultimul topper este foarte simpatic,adauga un plus unei manichiuri banale 

De obicei nu cumpar reviste,insa de fiecare data cand sunt plecata de acasa imi place sa imi iau cate una sa o rasfoiesc :)

O cafea de primavara : adica cu mult soareeee !

De cateva luni bune imi doream foarte mult un ceas Fossil si de ziua mea dorinta mi s-a implinit !Desi in tot acest timp cautam numai modele boyfriend,pana la urma am ales un model mult mai finut si simt ca ma reprezinta :) 

<3

Alta pasiune de a mea : cand vizitez orase noi trebuie sa incerc si o portie de carbonara :)) E printre felurile mele de mancare preferat :D

Back home ... 

Kisses :* :*

13 comentarii:

Guţu Bianca Lucia spunea...

ai fost in tm?

Yarinayarina Yarina spunea...

Yammiii pastele sunt preferatele mele!!!<3
Ceasul este atat de frumosss!!!
pupici:*

plioti nicoletta manuela spunea...

la multi ani, chiar si cu intarziere!

MayDay spunea...

La multi ani cu intarziere! Eu mereu fugeam de carbonara, ma speria ideea de ou semi-crud, dar cred ca o sa incerc. :)

the-may-day.blogspot.ro

Dia spunea...

La multi ani cu intarziere:) Foarte frumos este ceasul tau si ojele imi fac grav cu ochiul desi dupa ultimele 2 achizitii nu mai prea am loc in cutiuta cu oje:)

Bia spunea...

Superb ceasul! La mulţi ani! :*

mihaela pojogu spunea...

Carbonara nu am mancat niciodata. La multi ani!

Bianca Roxana Anitei spunea...

La mulți ani! E superb ceasul!

Alinaluibrumarel spunea...

La multi ani! :)

imi place prima oja essence ;).

Miu Miu spunea...

Ce frumoasa e oja roz :X Sa folosesti cu drag ceasul, draga mea.

Te pup

http://miu-miu.ro/

Guţu Bianca Lucia spunea...

vai..si nu ai dat si tu un telefon...:(

PixxxP . spunea...

Lucrurile mele preferata intr-o singura postare.<3

http://thatswhywesmile.blogspot.ro/

Manases Andrea spunea...

In primul rand iti urez la multi ani. Cadourile pe care le-ai primit sunt superbe, abia astept sa vad ojele flormar pe unghiutele tale!
Azi si eu ma uit la PLL, ultimul episod, abia astept sa vad deznodamantul, este fooooarte palpitant :))

Trimiteți un comentariu