luni, 3 martie 2014

InstaLife #7

Hello prietene dragi ! In primul rand vreau sa va urez o primavara minunata !!!Pentru mine este cel mai frumos anotimp si cel mai apropiat sufletului meu :)Iar aceasta primavara imi aduce si cel mai de pret cadou <3

Saptamana mea a fost scurta si a trecut destul de repede,insa sper sa recuperez ...

Unghiutele realizate cu ajutorul placutei MoYou London,pe care v-am aratat-o in postarea trecuta 

Eram in cautare de un serial usor si simpatic,iar acesta mi-a atras atentia.In 3 zile am terminat tot sezonul :D

Manichiura mea de martisor :) Imi era dor sa port rosu pe unghii si s-a nimerit la fix ;)

Martisoarele primite de la mami si sotul meu ! Cu Ferrero ma chinui sa o termin in 2 zile :)) iar bufnita aia simpatica am si pus-p pe un sacou sa o scot la plimbare :D

Duminica seara mi-a fost pofta de un chec si l-am facut dupa o reteta a mamei mele.A fost tare gustos :)

Si am ajuns la sfarsit :) V-am spus ca a fost o saptamana scurta in imagini . Acum fug la somnic pentru ca maine e o zi speciala pentru mine : 

Noapte buna :* :*

22 comentarii:

Claudia Vaga spunea...

E ziua ta?:D La multi ani si cadouri frumoase si clipe minunate iti doresc!!!:D

Claudia Vaga spunea...

Ps.unghiutele sunt spectaculoase:)

Dia spunea...

Unghiutele tale au fost perfecte pentru martisor, arata exct ca unul:)

mihaela pojogu spunea...

Foarte frumoase unghiutele, ma luase si pe mine pofta de un chec, dar nu am suficiente oua in casa. :D

Carla Curcuta spunea...

La multi ani!

Gina-Ionela spunea...

LA MULTI ANIII!!! Sa ai parte de tot ce iti doresti tu mai bun in viata! :*
Ti-am zis eu ca trebuie sa ti-o fur pe mami intr-o zi,da? Daca vrei sa ti-o las,posteaza reteta de chec! :)))
Te pup! :*

Gya spunea...

unghiutele din prima poza sunt superbee :X

gya-make-up.blogspot.ro

Sorana Nistor spunea...

ce poze frumusele !

pupici si la multi ani !

xoxo

www.mychoicebysorana.blogspot.ro

Iasmy spunea...

Parca ma vad pe mine anul trecut, asteptand cel mai de pret cadou. Trebuia sa nasc prin 20-25 aprilie dar bebe s-a grabit si a venit in ultima zi din martie:D. Ce o sa ai, baietel? Nastere usoara si bebe sanatos iti doresc! Cezariana sau natural?

Lorena Marchis spunea...

Ce pofta mi-ai facut de chec :D

Prima manichiura e tare draguta!

Pupici!

http://www.lorenamarchis.wordpress.com

allesandra spunea...

La multi ani si tie draga mea !!! :*

allesandra spunea...

Multumesc frumos !! A fost o zi minunata ! :* :*

allesandra spunea...

Hihi,you make me blush :D

allesandra spunea...

:D Multumesc !!!

allesandra spunea...

Merci !! :*

allesandra spunea...

Eu cu 4 oua am facut checul ;)

allesandra spunea...

Merci ! :*

allesandra spunea...

Multumesc frumos !!! Promit ca postez reteta :D Te pup si eu ! :* :*

allesandra spunea...

Multumesc !! :* :*

allesandra spunea...

Multumesc !!! Te pup!

allesandra spunea...

Eu sper ca bebe sa nu se grabeasca :D Dupa 20 ar trebui sa vina ;)) Te pup

allesandra spunea...

Se face usor si repede,asa ca fuguta poti sa faci unul :) Te pup

Trimiteți un comentariu