luni, 24 februarie 2014

InstaLife #6

La multi ani de Dragobete !!! In speranta ca ati avut o zi minunata,va doresc si eu sa fiti iubite in fiecare zi a anului ! Si vreau sa va multumesc din suflet pentru toate comentariile primite la postarea trecuta!M-ati facut sa zambesc din suflet de fiecare data cand am primit o notificare noua si doar datorita voua continui sa scriu cu drag !
Bunnnn... si acum sa trecem si la postarea de astazi :)

Daca tot vine primavara m-am gandit sa scot si eu de la naftalina ojele pastelate :)

M-am mobilizat sa citesc "Fluturi" si in doua zile am terminat-o :)) Mi-a placut foarte mult si o recomand cu drag 

Desi am vazut de mult timp in Lidl ciocolata asta pana acum nu m-a atras.Mi-a placut foarte mult,mai ales ca se simte gustul de portocala.Si spre uimirea mea,i-a placut si sotului meu :)

Si unghiutele realizate cu ajutorul placutelor MoYou London :) Urmeaza doua modele noi,deci stati pe aproape :*

Se pare ca saptamana trecuta nu am fost foarte activa pe Instagram,insa v-am urmarit cu drag :) Va pup si va doresc o saptamana plina de soare !

7 comentarii:

Ana Onofrei spunea...

dragute unghiutele <3

Alina Dina spunea...

Ce frumi sunt unghiile!

VintageLook spunea...

Cat de frumoase pot fi unghiile tale....!!!!!!

Dia spunea...

Ciocolata cu portocale nu ma atrage, in schimb o ador pe cea cu menta:D

Deeb spunea...

Ce draguta e manichiura <3
Si, si mie imi place ciocolataa respectiva iar despre 'Fluturi' am auzit doar de bine. As dori sa o citesc intr-un viitor apropiat cat voi sta mai bine la capitolul stabilitate emotionala.

Manases Andrea spunea...

Abia astept sa vad noile manichiuri cu modele de pe placuta MoYou :)

Carla Curcuta spunea...

foarte draguta manichiura

Trimiteți un comentariu