duminică, 16 februarie 2014

InstaLife #5

Hello again ! A mai trecut o saptamana iar primavara e tot mai aproape ! Iar eu sunt fericita :) In sfarsit pot sa petrec cat mai mult timp pe afara si sa ma bucur de razele de soare.Si da,stiu ca in ultimele postari mereu am inceput cu prognoza meteo :))) A fost o saptamana frumoasa pentru mine, insa sper ca si pentru voi a fost la fel :)

Era cazul sa renunt la produsele de mai sus,insa am tot amanat momentul.Rimelul de la L`oreal a fost preferatul meu alaturi de tusul de la essence <3

De ceva timp am renuntat la cafeaua espresso in favoarea celei macchiato,iar aceasta a fost printre preferatele mele :)

Pofte de graviduta : galuste cu prune :))

Unghiute inainte de Valentine`s :)

In sfarsit mi-a ajuns placutele de la MoYou London ! Urmeaza saptamana aceasta sa vi le prezint si pe blog .

Amintiri din copilarie :X

Tot saptamana aceasta mi-a ajuns si comanda de la Emag .Acum sa imi fac timp de ea,pentru ca imi doream de foarte mult timp sa o citesc !

Alte pofte :))))

Iar in ultimele seri aceasta  fost cina mea :) Nu am simtit nevoia sa mananc seara,insa niste fructe sunt mereu binevenite ! Sunt mandra de mine pentru ca in aceasta iarna am mancat foarte multe fructe fata de anii trecuti :)

Sper ca v-a placut mica mea postare ! Va pup si ne revedem in scurt timp !

15 comentarii:

Bia spunea...

Mi-ai făcut poftă de găluşte cu prune! :*

IAmCarmenFlower spunea...

Mi-e un pic foame. ;))

Claudia Vaga spunea...

Si eu ador galustele de prune!:) Si imi trezesc niste amintiri tare frumoase din copilaria mea:)

Dia spunea...

Si eu am incercat sa mananc mai multe fructe da mi-a reusit doar partial:) Foarte frumoase unghiutele:)

Oana Alexandru spunea...

off... galushtile alea cu prune,imi facea bunica mea,erau o bunatate :)

Manases Andrea spunea...

Wow, si tu ai placute de la MoYou, abia astept sa vad noile tale creatii! Nu stiu cat voi mai rezista pana imi cumpar si eu cateva din colectia lor!

MissHappy spunea...

Yummy, galuste cu prune! Preferatele mele. Superbe modelele placutelor. Asteptam cu drag, postarea in care le vei prezenta.

allesandra spunea...

Hihi,eu recunosc ca sarcina asta am profitat si am papat de vreo 3 ori deja galuste cu prune :* :*

allesandra spunea...

Nu sunt ok de urmarit postarile de genul acesta pe stomacul gol :))))

allesandra spunea...

Sunt tare bune :D

allesandra spunea...

Eee,lasa ca vine vara si ai timp :) Merci !

allesandra spunea...

Eu de cand le-am vazut la Lidl pe cele congelate am stiut ca trebuie sa pap :))

allesandra spunea...

Sunt tare faine placutele ! Ti le recomand cu cel mai mare drag ! :*

allesandra spunea...

Oare este cineva cui sa nu ii placa galustele cu prune ? ;))

Maria - inredningsvis.se spunea...

OMG SO cute photos :) your blog is always so fun and inspiring.

Check out my new post ...designer brands with up to 70% discount :)

Have a wonderful weekend dear.

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Trimiteți un comentariu