duminică, 2 februarie 2014

InstaLife #4

Hello again ! Pentru mine a fost o saptamana destul de lunga si friguroasa insa scurta in imagini . Pur si simplu a fost atat de frig incat am preferat sa stau numai in casa,si am iesit doar de vreo doua ori la cumparaturi cand a fost absolut necesar . Abia astept sa citesc postarile fetelor,care precis au avut o saptamana mult mai activa decat a mea :)

Mi-am inceput saptamana cu o cana de ceai fierbinte :) 

Am primit o ciocolatica cadou tocmai de la o prietena din Anglia ! Mi s-a parut foarte dragut gestul ei,desi nu a putut sa fie aici a reusit sa imi astearna un zambet mare pe buze cu o mica atentie :)

Nu sunt fan accesorii,imi plac la altii insa nu sa le port eu,iar in afara de verigheta si din cand in cand cate o bratarica sau o pereche de cercei finuti foarte rar o sa vedeti la mine sa port bijuterii.Insa de vreo jumatate de an am descoperit o pasiune pentru ceasuri :) Iar vinovate pentru aceasta pasiune sunt mami si Andreea ! Si asa de tare mi s-a pus pata pe un ceas Fossil,incat am auzit eu de la o pasarica ca daca sunt cuminte de ziua mea s-ar putea sa mi se implineasca dorinta :D

Wow,deja februarie ? 

Activitate de sambata seara :) Am facut pentru prima data acesti biscuiti dar au fost tare gustosi ! Reteta o gasiti aici : Biscuiti

Iar pentru final am vrut sa va arat si cateva parfumuri de vanzare in caz ca sunteti interesate : 

Armani Code 30 ml 160lei,Davidoff Cool Water 50 ml 100 lei,Lacoste 30 ml 130 lei,Cerutti1881-50 ml 100 lei,Idole d'Armani 30 ml 160 lei(sunt originale,aduse din Austria)

Pana data viitoare va pup si va doresc o saptamana cat mai frumoasa ! Pupici

15 comentarii:

Deeb spunea...

Tare bine arata biscuitii! cat despre ciocolata, seamana braduletii cu ciocolata de la Milka :D La fel se prezinta si ea.

Sorana Nistor spunea...

ce mult imi plac postarie de acest get. tare dragute pozele!!!
xoxo


www.mychoicebysorana.blogspot.ro

Claudia Vaga spunea...

Sunt foarte frumosi ca aspect biscuitii:) Probabil si la gust au fost buni:)

RaLDiaconescu spunea...

Cred ca au fost deliciosi biscuitii :D
Sa ai o saptamana superba :*

simi_for spunea...

Te inteleg perfect in legatura cu pasiunea pentru ceasuri. Primul meu ceas "mai de firma" :) a fost tot Fossil. Iar acum am pus ochii pe cel cu flori postat de tine <3.
Pupici

Manases Andrea spunea...

Dintr-o data mi s-a facut pofta de biscuiti :)

mayasecret spunea...

Si mie imi plac ceasurile Fossil, in special cele fara pietricele si bling blinguri. :))

Alice spunea...

Hello ,your designs are really wonderful!

This is Alice from www.bornprettystore.com

I found that you are good at nail art designs .Could you please review our nail art products?

If you are interested,please feel free to contact me :blog@bornprettystore.com

allesandra spunea...

Multumesc ! :*

allesandra spunea...

Ma bucur tare mult ! :*

allesandra spunea...

Si foarte usor de facut :D

allesandra spunea...

Si usor de facut :D Pupici

allesandra spunea...

Abia astept sa am si eu primul meu Fossil :X

allesandra spunea...

Hihi,va mai fac si eu cate o pofta ;))

allesandra spunea...

Sunt foarte frumoase si pretul mi se pare ok :)

Trimiteți un comentariu