marți, 7 ianuarie 2014

InstaLife Holiday edition

Hello dragelor !!! In primul rand vreau sa va urez un An Nou minunat,sa aveti parte numai de lucruri bune si cat mai multe realizari !!
Parca nu imi vine sa cred ca a mai trecut un an... Si mai ales ca au trecut deja sarbatorile ! In fiecare an astept cu nerabdare Craciunul si de fiecare data parca trece prea repede. Singurul lucru care nu mi-a placut a fost ca nu am avut nici un pic de zapada :( Dar imi ramane speranta ca poate iarna viitoare voi avea un Craciun alb !

Bun...cred ca v-am plictisit de povesti,asa ca sa vedem pe scurt cum au trecut zilele astea si la mine :)

In seara de ajun dar si de Craciun am ales sa port pe unghiute oja de la Rimmel Space dust,nuanta Total eclipse.Daca va place,pot sa fac si o postare cu aceasta oja,so let me know :)

Pentru ca am fost cuminti,seara a venit si Moshu` la noi :) 

De parca nu am avut destule prajituri,parca tot un Ferrero a fost mai bun seara :)))

Oja nisipoasa de la essence,care din pacate in poza nu arata nici pe departe la fel de frumoasa cum e in realitate.O sa incerc sa ii fac cateva poze ziua 

Laudat de Iguanitza,demachiantul de ochi de la Nivea trebuia sa ajunga si in manutele mele :) Este un demachiant foarte bun pentru ochi si il recomand cu drag 

Manichiura mea pentru noaptea de Revelion.Am ales negru cu glitter auriu si am fost foarte multumita de rezultat :) 

Iar zilele astea am ales sa imi inveselesc unghiutele cu o oja mov deschis,iar peste am aplicat glitterul de la Gosh,Girls on film,care a facut manichiura mai speciala :) 

Voi ce ati mai facut zilele astea,acum ca au trecut sarbatorile si toata nebunia ? Va pup !

8 comentarii:

cherry queen dee spunea...

oate manichiurile sunt tare simpatice. trebuie neaparat sa fac si eu rost de o oja nisipoasa.. :D:D
te pupic!

http://cherryqueendee.blogspot.com/

Claudia`s Choice spunea...

Imi plac mult unghiutele!


La multi ani!

plioti nicoletta manuela spunea...

frumoasa, o am si eu si imi place tare mult, nu prea sta pe unghiile mele...

Ana Onofrei spunea...

imi place manichiura pt revelion <3

Kaiyo Aino spunea...

Imi place manichiura de revelion, e prefecta!


Te invit si la cele 3 concursuri de pe blogul meu, sunt multe premii frumoase:

SammyDress Giveaway- ends on 14 January

http://kaiyoaino.blogspot.ro/2013/12/sammydress-giveaway-for-christmas.html

Dressale Great $200 worth dresses Giveaway- ends on 15 January

http://kaiyoaino.blogspot.ro/2013/12/dressale-free-new-year-giveaway-win.html

JollyChic $100 giveaway ends 19 January:

http://kaiyoaino.blogspot.ro/2014/01/international-giveaway-100-for-shopping.html

Bia spunea...

Unghiute frumoase, cum ne-ai obișnuit :*
La mulți ani!

Deeb spunea...

Imi plac toate manichiurile, in special cea pentru Revelion :D
Si sunt curioasa cat ti-a rezistat manichiura realizata cu oja nisipoasa de la essence? Eu nu ma pot impaca nici cum cu ojele lor .. crapa dupa 1 zi.

Izabella Gercuj spunea...

La multi ani! :) Imi plac foarte mult manichiurle. Si eu am o sticla de Total eclipse dar inca n-am incercat.

Trimiteți un comentariu