luni, 27 ianuarie 2014

InstaLife #3

Buna fetelor ! Iata ca in sfarsit a ajuns zapada si la noi :) Stiu ca nu toata lumea e la fel de bucuroasa,insa eu m-am bucurat ca un copil cand am vazut ca ninge :D Mi-ar fi parut rau sa treaca iarna si sa nu vad un pic de zapada ... 

Sa incepem :

Am descoperit un nou serial pe gustul meu <3 

Cred ca sunt ultima persoana care a vazut filmul asta !Mi-a placut la nebunie :X

Vineri seara am facut briose,si pana s-au copt m-am uitat la Tom si Jerry :))

Si seara a inceput sa ninga,insa din pacate batea si vantul si era foarte frig ....

Sambata dimineata cum m-am trezit am si iesit afara sa vad daca e zapada :D 

Tentativa de unghiute pentru Valentine`s insa nu a iesit asa cum mi-am dorit eu :( Am cam ramas fara materiale de nail art :(

La dus m-am rasfatat cu gelul de dus crema de la Dove :X

Duminica mi-am facut manichiura,insa parca nu am fost multumita de rezultat si le-am sters :( 

Acum fug sa imi fac un ceiut si astept cu drag sa citesc cum a fost saptamana voastra ! 

Pupici

16 comentarii:

PapadiileRuxandrei spunea...

Ce simpatica e manichiura! :)

PandreaFlorina spunea...

fringe e genial!
daca iti place fringe, sigur iti va face placere sa te uiti si la supernatural daca nu o faci deja
te pup

Dia spunea...

Ce cute e manichiura:) a venit zapada si pe la mine...exact cand nu trebuia...

Gya spunea...

imi place manichiura, este foarte draguta

http://gya-make-up.blogspot.ro

RaLDiaconescu spunea...

Cum e Fringe?
Eu nu mai stiu la ce sa ma mai uit :)))

IAmCarmenFlower spunea...

Ce dragute-s unghiutele!

MayDay spunea...

Tres metros e si printre favoritele mele. :X

the-may-day.blogspot.ro

allesandra spunea...

Merci :*

allesandra spunea...

M-am uitat intr-o perioada si la Supernatural insa apoi am abandonat.Poate o sa il revad :) Te pup

allesandra spunea...

Merci !


Hai ca vine primavara ! te pup

allesandra spunea...

Multumesc !! Te pup

allesandra spunea...

Eu zic sa iei un episod si sa te uiti ! Merita :)

allesandra spunea...

Merci ! :*

allesandra spunea...

L-am savurat !! :*

nipokio spunea...

Este si o continuare: Tengo ganas de ti

allesandra spunea...

L-am vazut :D

Trimiteți un comentariu