marți, 21 ianuarie 2014

InstaLife #2

Hello ... De data asta cu un pic de intarziere :) Am avut o saptamana destul de incarcata si tocmai din acest motiv nu prea am fost activa pe Instagram si am stat un pic in dubii daca sa postez saptamana aceasta sau nu,dar totusi am adunat cateva pozici pentru o postare mica,mica :)

Desi prefer nuantele de roz,mi-a placut rujul aceasta de la L`oreal Caresse

Si pentru ca saptamana aceasta a plecat si mami,am petrecut cat mai mult timp cu ea :) 

Am luat de la Lidl o punga de fructe de padure congelate sa facem o prajitura ...

Si rezultatul : a iesit o praji delicioasa <3

Nu am mai baut de mult o ciocolata calda asa buna!Aceasta avea gust de budinca de ciocolata :D

Manichiura de saptamana aceasta a fost gri inchis si cu glitter auriu 

Bomboanele mele preferate ! 

Va doresc o saptamana minunata ! Pupici

16 comentarii:

Miu Miu spunea...

Ce unghiute scurte ai si tu. S-a duc vremea celor lungi pentru noi 2 :))

plioti nicoletta manuela spunea...

mama, ce prajitura super!

Ana Onofrei spunea...

foartef rumoasa unghiutele <3

Dragonfly make-up & accesories spunea...

Tare sunt curioasa cum fac ei ciocolata calda...

Dee spunea...

Fructele acelea arata pur si simplu delicios (si prajitura, bineinteles). :)
Pupici

allesandra spunea...

Ale mele sunt si mai scurte decat ale tale :)) Cateodata mi dor de ele lungi,insa parca nu ma mai reprezinta . Cine stie,poate in viitor :) Te pup

allesandra spunea...

A fost tare gustoasa :)

allesandra spunea...

Si tare buna :))) pana seara a fost gata :P

allesandra spunea...

Merci :* :*

allesandra spunea...

Si eu :)

allesandra spunea...

Trebuie sa ma aprovizionez de la Lidl,ca sunt tare bune si merg folosite si la briose si la prajituri :)Te pup

IAmCarmenFlower spunea...

Prajitura arata atat de bine! Mai ca m-ai facut sa salivez. Hahaha

allesandra spunea...

E usor de facut ;))

IAmCarmenFlower spunea...

Nu si pentru mine. Hahaha
Am aproape 27 de ani si nu stiu sa bucataresc.
Mi-e rusine! ;)) Hahaha

allesandra spunea...

Oooo,stai linistita,ca nici eu pana nu de mult nu stiam prea multe in bucatarie,dar traiasca internetul si blogurile de retete :)))

IAmCarmenFlower spunea...

Chiar n-am nici cel mai mic talent.
Ma limitez la salate. :))

Trimiteți un comentariu