marți, 14 ianuarie 2014

InstaLife #1

Hello

Iata ca a mai trecut o saptamana ... A fost o saptamana frumoasa,cu toate ca vremea de afara ma cam deruteaza :))) Nu imi place deloc si parca nu simt ca e iarna.As prefera un pic de zapada,in locul vantului si parca soarele nu prea isi are locul in ianuarie.

Acu ca m-am plans destul de vreme hai sa vedem cum a fost saptamana mea in cateva imagini :)

Ma tenta de ceva timp sa incerc noul Schweppes cu ananas si cocos,insa din cauza sarcinii am amanat momentul :)) Si bine am facut,pentru ca nu mi-a placut din pacate 

Stiu ca nu e saptamana in care sa nu va arat ceva dulce,dar parca iarna mereu simt nevoia sa ma indulcesc cu ceva :) 

Pe 7 ianuarie am sarbatorit Craciunul dupa calendarul vechi :)

Si parca dupa atatea feluri de mancare,niste fructe sunt cele mai potrivite 

Creste burtica pe zi ce trece :) Vineri am avut 25 de saptamani <3

Iar duminica am incheiat saptamana cu o pizza de casa delicioasa ! 
Si cam asa a trecut saptamana mea :) Acum sunt curioasa cum a trecut si saptamana voastra! Va pup si ne revedem cat de curand cu un model de unghiute pe care il am pregatit pentru voi :) Pupici


21 comentarii:

Guţu Bianca Lucia spunea...

ce burtica frumusica <3

From Meg with Love spunea...

uuu, ananas si cocos? trebuie sa l incerc! de unde l-ai luat?

Ana Onofrei spunea...

sa va traiasca si sa fiti mandri de el/ea/ei :D :*

Dia spunea...

Ce burtica frumoasa ai. Iti doresc sa ai un bebe sanatos:)

plioti nicoletta manuela spunea...

super burtica :)

Alinaluibrumarel spunea...

ce mare e burtica! :)


si ce pofta mi-ai facut de bomboane de la kinder...

RaLDiaconescu spunea...

Nu stiam ca esti graviduta :">
esti o scumpa :*

Ramona Papadopol spunea...

Nu stiam ca esti graviduta!!! felicitari si sa fiti sanatosi amandoi! Si eu sunt insarcinata insa am abia 9 saptamani :)
Noroc de tine ca am vazut pozele si mi-am amintit ca mi-am luat si eu niste bomboane kinder si trebuie sa mananc vreo cateva ..... poftele

Carla spunea...

Mmmm, pizza arata foarte, foarte bineeee!! <3
Multa sanatate bebelului! :*

Gya spunea...

yumm, mi-ai facut pofta de Kinder

gya-make-up.blogspot.ro

allesandra spunea...

Eu nu ma omor dupa ele,prefer Kinder Bueno :D

allesandra spunea...

Cea mai buna pizza e cea de casa :D Multumim ! :* :*

allesandra spunea...

Cea de casa e cea mai buna,parerea mea :) Multumim ! :* :*

allesandra spunea...

Sa cresteti mari si sanatosi !! :* :*

allesandra spunea...

Hi hi ,secret :)) Glumesc ,doar ca nu prea am mentionat :) Te pup

allesandra spunea...

Ti le dau , eu nu ma dau in vant dupa ele :))

allesandra spunea...

Multumesc :D

allesandra spunea...

Multumesc frumos !! Abia astept sa il cunosc :D

allesandra spunea...

Multumim!!! :* :*

allesandra spunea...

Nu mi-a placut :( Sunt curioasa daca o sa iti placa :)

allesandra spunea...

Multumim :D

Trimiteți un comentariu