marți, 24 decembrie 2013

InstaLife #27

Hello ! In camera se aud colinde,in casa miroase a cozonac,iar in fata am o cana de ceai cu aroma de Craciun. Combinatia perfecta pentru a ma relaxa si a petrece putin timp cu voi ... In sfarsit e gata si bradutul ! Iar pana imi povestiti si voi cum stati cu pregatirile,va povestesc si eu un pic cum a fost saptamana mea :)

Cam asta se intampla cand vine mami acasa ;))

...si asta :)

Marti am iesit cu mami la o cafeluta 

Iar sambata m-am rasfatat cu cea mai buna cafea :X

In weekend am fost la Timisoara 

Christmas at Starbucks 

Si cateva cumparaturi mici :)

Luni a ajuns si primul cadou de Mos Craciun :D Multumesc Mada :* :* 

 Si primul cadou pentru bebe ! Multumesc fetelor :* :* 

Iar seara in sfarsit m-am apucat si eu de bradut :) 

Iar aici : NOTW puteti vedea manichiura de saptamana aceasta . De cand mi-a adus mami oja , a devenit favorita mea pentru sezonul sarbatorilor ! 


Sper ca si voi ati avut o saptamana minunata ! Pupici :* :*

14 comentarii:

Dia spunea...

Frumoasa saptamana ai avut:) Eu acuma am terminat in proportie de 95% prejiturile si am zis sa dau o raita pe aici inainte de somn. Nu stiam ca urmeaza un bebe, chiar asa zapacita is ca am ratat vestea, sau abia acum ai sugerat ceva?:D

Claudia Vaga spunea...

Daca mananci toata ciocolata aia, faci diabet pe loc:))
Of, ce dor mi s-a facut acum de Timisoara:( E asa de frumos acolo!
Sarbatori fericite, Allesandra!!!:)

Ana Onofrei spunea...

yummi,cata ciocolata <3
mi-am adus aminte de 8 martie :)) numai atunci primeam de la baieti atata ciocolata :D

Gina-Ionela spunea...

Am si eu o rugaminte... nu mi-o imprimuti si mie pe mama ta?! Macar pana vine si la mine cu atata ciocolata,si dupa ti-o dau inapoi! :P
O saptamana frumoasa si indestulata...;)
Te pup! :*

Darkflayer spunea...

ciocolataaa :X

Gya spunea...

cate dulciuriiiiiiiiiiiiiii, yum yum

gya-make-up.blogspot.ro

iguanitza spunea...

uhhhhl la la cata ciocolataaaa :))

allesandra spunea...

Hai ca mai am :)) O impart cu cel mai mare drag cu tine :* :*

allesandra spunea...

Asa e cand vine mami acasa mereu :)))

allesandra spunea...

Mai avem :D Hai :)

allesandra spunea...

Hihi,pe mami nu,dar ciocolata cu cel mai mare drag o impart :)) Te pup si iti doresc un an nou minunat !

allesandra spunea...

:)))) Hai la o cioco

allesandra spunea...

Noroc ca nu ma omor sa mananc prea multa cioco :)) Te pup ! Un an nou fericit ! :* :*

allesandra spunea...

Nu cred ca am mai zis de bebe pe blog pana acu :) Te pup si iti doresc un an nou plin de realizari si bucurii !! Te pup

Trimiteți un comentariu