luni, 2 decembrie 2013

InstaLife #26

Neatza fete dragi :* Iata ca a mai trecut o saptamana,si suntem in decembrie !!! Numai gandul ca se apropie cu pasi repezi sarbatorile de iarna imi asterne un zambet larg pe fata :D Este luna/perioada mea preferata din an ! Abia astept sa ma apuc incet,incet de decorat prin casa!Colindele deja se aud in boxe la Radioul lui Mos Craciun :)) Bunnnn,dar sa revenim la saptamana care tocmai s-a incheiat ... A fost o saptamana minunata! M-am simtit foarte rasfatata si o sa aflati imediat de ce :)

A venit prietena mea din Londra si am rugat-o sa imi aduca si mie balsamul de buze de la Vaseline.Multa lume il lauda, iar eu am nevoie de rasfat pentru buze,pentru ca iarna sunt un dezastru ... 

Seara a fost de rasfat cu cioco si cu Good Wife :)

Am fost la Lidl si nu m-am putut abtine :)) Trebuie sa ma intorc zilele astea sa mai iau vreo 2 folii :)))

Tot de la Lidl am cumparat si o orhidee superba pentru o prietena draga :X

Joi pe langa cafeluta am simtit nevoia de un "supliment" de dimineata :)

Vineri cand am plecat de acasa nu am putut rezista sa nu fotografiezi frumosii mei trandafiri care erau acoperiti de zapada <3

Vineri a fost cea mai frumoasa zi a lunii cred :))) Am primit un cadou surpriza de la draga mea prietena Iguanitza !! M-am indragostit pe rand de fiecare lucru in parte ! Multumesc inca o data :* :*

Sambata mi-a fost pofta de o cioco calda,insa mi-as fi dorit si niste frisca :( Trebuie sa imi iau un spray neaparat :)

Voi cum v-ati petrecut saptamana ce tocmai ne-a parasit ? 

Kisses & hugs !!

8 comentarii:

Claudia Vaga spunea...

E superba cana de la Starbucks, bucura-te de ea:)

Bia spunea...

Foarte faină cana! Şi îmi plac mult abţibildurile de Crăciun! <3
O săptămână frumoasă îţi doresc şi te aştept să citeşti şi postarea mea! :*

Dia spunea...

Ce tari sun tradafirii inzepeziti:) Tre sa ma uit si eu dupa abtipilduri deale de Craciun ca is tare cute:)

Deeb spunea...

Ciocolata cu orez expandat yummy! Eu o gaseam intr-un singur magazin din zona unde locuiesc si acela a dat faliment.
Si ce dragut e cadoul de la Iguanitza <3

allesandra spunea...

Multumesc !! E preferata mea acum :)

allesandra spunea...

Mi-am mai luat un set de abtibilduri :)) :* :*

allesandra spunea...

Daaaa,aratau asa frumos cu putin de alb pe ei :)

allesandra spunea...

Eu de obicei imi iau ciocolata cu orez de la sarbi,ca e aproape de noi!Cea mai buna! :* :*

Trimiteți un comentariu