luni, 25 noiembrie 2013

InstaLife #25

Hello again :) Stau cu o cana de cafea fierbinte langa mine si ma uit pe geamul aburit...Nu imi vine sa cred ce urat si frig e afara ... Dupa toate avertizarile de la tv,ma astept ca intr-o dimineata sa ma trezesc si totul sa fie alb in jur :) Imi place zapada,mai ales prima zapada din an,insa parca as prefera sa mai astepte un pic!Mi-as dori de sarbatori sa ninga,sa avem un Craciun cum aveam atunci cand eram mica :) Dar cum asta nu depinde de mine,nu am altceva de facut decat sa astept ... Saptamana mea a fost scurta,cel putin in imagini . Pe vremea asta sincer nu prea imi arde de umblat,prefer sa stau in casa la caldurica .

Marti seara am facut niste biscuiti tare gustosi :) 

Aveam salvat in bookmarks filmul asta insa abia acu mi-am adus aminte de el.A fost o comedie draguta,insa nu m-a dat pe spate.De obicei Sandra fae filme mai bune ... 

Unghiute ... 

Si alt film care am vrut sa il vad :) 

Vineri am fost in oras si m-am rasfatat cu un ceai de fructe rosii! Numai bun pentru vremea de afara :) 

Si seara ne-am rasfatat cu cioco :) 

Am adaugat cateva parfumuri noi in blogsale si va invit sa aruncati o privire :) In cazul in care va tenteaza pai mult de un produs negociem preturile :) 

Pana la postarea viitoare,va pup si va doresc o saptamana cat mai frumoasa si calduroasa !

17 comentarii:

Alina Andreea spunea...

Biscuitii arata foarte bine. Chiar mi-ai facut pofta. Ma intreb daca am ceva dulce prin casa. ;))

Bia spunea...

Si eu am vazut The Heat sii-a placut. Ca de obicei, manichiura ta ma da pe spate! Ai niste unghii absolut superbe, bravo!
Pupici :*:*

PandreaFlorina spunea...

ce bine arata biscuitii aceea! ♥
mi-ai facut pofta :(

te pup
http://thatswhywesmile.blogspot.ro

Little Princess spunea...

Vrem şi noi biscuiţi! Nu faci un giveaway cu ei ca şi premiu?:))


E vreo diferenţă între milka bubbly şi cea luflee? Că eu nu prea văd îmi dau seama..

plioti nicoletta manuela spunea...

mi-ai amintit de unghiute albastre!!!

From Meg with Love spunea...

e bunuta cioco de la milka? vad reclame peste tot.. :)

Dee spunea...

Yummy. Ce bine arata biscuitii.
Mi s-a facut pofta de un ceai delicios. Al tau arata apetisant. :)
Pupici

allesandra spunea...

Se pare ca biscuitii au fost vedeta acestei postari :)) :* :*

allesandra spunea...

Multumesc !! :* :*

allesandra spunea...

Asta e varianta veche,nu am incercat-o pe cea noua :)

allesandra spunea...

Imi place albastru,mi se pare ca merge si vara si iarna :)

allesandra spunea...

Facem,facem :D Va invit la mine la biscuiti si o cana de ceai/cafea :D

Nu am incercat-o pe cea bubbly dar cred ca seamana :)

allesandra spunea...

Sunt foarte usor de facut :) :* :*

allesandra spunea...

M-ai facut sa rosesc !!! Multumesc din suflet :* :*

allesandra spunea...

Hihi,se fac foarte usor :D

Deeb spunea...

Foarte, foarte bine arata biscuitii <3
Si oja aceia cu sclipici :D
Te-am adaugat in blogroll ca de acum inainte sa nu iti mai ratez postarile WIP :D

allesandra spunea...

Ador ojele cu sclipici in perioada asta in mod deosebit :D

Trimiteți un comentariu