marți, 19 noiembrie 2013

InstaLife #24

Hello ! Iata ca am revenit cu un nou InstaLife 2in1 :)) Initial nu am mai vrut sa il postez,aveam in plan sa il postez la inceputul lui decembrie insa nu am rezistat.Nu o sa fie multe poze insa sper sa va placa :)

Cel mai bun mod de a incepe o zi :)

Radacinile mele o luasera razna,asa ca am ales o nuanta noua de la Garnier.Imi plac foarte mult nuantele lor,insa am impresia ca se spala asa repede :( 

M-am bucurat ca un copil cand am vazut un rand intreg de ornamente pentru Craciun la Penny :D

Home made pizza & movie : A walk in the clouds . Mi-a placut foarte mult filmul 

Iubesc micile surprize oferite de sotul meu :X

Am ajuns si cu PLL la zi :(

Doua nuante superbe de la essence pe care din pacate nu prea am apucat sa le port :)

De cand am asteptat sezonul 2 din The Carrie Diares <3

essence - miss universe

S-a deschis o noua cafenea la mine in oras si nu puteam sa nu merg sa gust cafeluta :X

Duminica a fost zi de manichiura :)

Si acesta este rezultatul :X

Sper ca nu v-am plictisit :) Va doresc o saptamana cat mai frumoasa ! Pupici

26 comentarii:

Guţu Bianca Lucia spunea...

uuu...oje faine!

Claudia Vaga spunea...

Si pe mine ma bucurca ca deja au aparut decoratiile de craciun in magazine:)

Josephine spunea...

Globuletele alea arata ca niste bomboane :)) Nici eu n-am prea apucat sa port ojele astea de la Essence, pacat, eram asa entuziasmata cand le-am luat :)) Vreau si eu oja de la OPI, de cand tot zic ca mi-o cumpar, ehee... Frumoasa manichiura!

mihaela pojogu spunea...

Ultima manichiura imi place atat de mult datorita combinatiei de pe inelar <3

iguanitza spunea...

mmm ce bine arata prima poza. Si eu am ojele alea de la essence si oricat de mult imi plac, le urasc ca a doua zi incep sa se ciobeasca...asa ca ma feresc de ele :)) nu-i asa ca nu tin de loc? mai ales alea cu sclipici.
Oja aia de la GR o am si eu si e tare faina ♥

allesandra spunea...

Merci :) Aia mov e de la tine :D

allesandra spunea...

Abia astept sa fie peste tot :D

allesandra spunea...

Mmmmm cate bunatati de oje am vazut la tine,nici nu ma mir ca nu ai avut timp de astea :D

allesandra spunea...

Poate apuc sa o postez si pe blog :)

PandreaFlorina spunea...

super unghiile <3

http://thatswhywesmile.blogspot.ro

Dia spunea...

Foarte frumoase unghiutele si pizza delicioasa. Eu parca inca nu costientizez ce se intampla cand vad ornamentele de Craciun, parca a trecut asa putin timp de la Craciunul celalalt...

PapadiileRuxandrei spunea...

Cornulete de casa, asa-i? Yummy! Trebuie sa invat sa fac si eu! Si pizza. Imi plac ambele manichiuri.

RaLDiaconescu spunea...

Daca nu-mi ziceai ca a inceput the carrie diaries..sez 2...stateam ca fraiera si asteptam :)))))))))
Ojele de la essence sunt superbe. eu zic sa incepi sa le porti :*

Ana Onofrei spunea...

mm prajiturele <3

maRyya spunea...

mmm ce bine arata pizza <3 si oja jolly jewels :)

allesandra spunea...

Multumesc :)

allesandra spunea...

:)

allesandra spunea...

Hihi,si eu am vazut la cineva pe insta,altfel tot stateam si asteptam :)))

allesandra spunea...

Cornuletele recunosc ca nu le-am facut eu dar tare bune au fost :)

allesandra spunea...

Eu abia astept luna decembrie :X Preferata mea!

allesandra spunea...

Multumesc ! :)

allesandra spunea...

Multumesc :)

Sorana Nistor spunea...

ador genul asta de postari !!
pupici

allesandra spunea...

Ma bucur din suflet cand aud ca va plac postarile :* :*

Deeb spunea...

Manichiurile sunt absolut superbe <3 Tot stau si ma uit la ele!
Si cornuletele arata tare bine :D

allesandra spunea...

Multumesc :)

Trimiteți un comentariu