luni, 28 octombrie 2013

InstaLife #23

Hello !! Pentru ca saptamana trecuta nu prea am fost in dispozitita de a posta pe Instagram,saptamana aceasta o sa fie un fel de 2 in 1 :) Sper sa va placa ! Va avertizez de acum ca urmeaza mancare :)))

Incerc pe cat posibil sa nu mai beau cafea,decat daca iesim in oras.Saptamana trecuta am inlocuit-o cu acest cappucino de la Jacobs cu gust de Milka :) E foarte delicios,iar daca il preparati cu lapte iese o ciocolata calda de vis !

Daca pe langa culorile frumoase ale toamnei,mai adaug si fructele de toamna,cred ca devine anotimpul meu preferat :) 

Seara de film cu sotul meu :) Nu se putea fara ceva de rontait :P

Ador rujul asta de la L`oreal,este un nude perfect pentru mine

Gutui la cuptor cu umplutura de nuca si scortisoara :X

Cred ca anul acesta am batut recordul la mancat struguri :)))))))

O manichiura draguta de toamna,care din pacate nu o sa ajunga pe blog :)

Pur si simplu le ador :X

Daca tot se apropie Halloween-ul,hop si eu sa intru in spiritul sarbatorii :) Daca apuc promit sa fac si o manichiura cu aceasta tema :)

Duminica a fost seara de pizza :)

Iar pana a fost gata pizza mi-am gasit de lucru :))) 

Sper ca nu v-am plictisit :) Va doresc o saptamana cat mai frumoasa ! Pupici !

16 comentarii:

Miu Miu spunea...

Ador cappucino-ul ala cu Milka :X Daca as putea as bea unul zilnic, dar il trec totusi la capitolul sweets si incerc sa ma tin cat de departe pot :)) ca sa ma mai rasfat si cu altceva :D

Dia spunea...

Capucino acele e de trecut pe lista:) Manichiura imi place tare mult:D Am si eu o viore care a inforit frumos:D

iguanitza spunea...

ce poze dragute ! si ce frumos e bostanul ala desenat hi hi
mie nu imi place halloween-ul ...
nu am mancat in viata mea gutui, cu atat mai putin cu nuca si scortisoara.

Dragonfly make-up & accesories spunea...

Manichiura, tricoul (de undeee ?)....ce-mi plaaac :)

Claudia`s Choice spunea...

ce simpatic a esit dovleacul :D

Deeb spunea...

Ce dragut e bostanul :D
Si gutuile la cuptor sunt curioasa cum sunt. Nu sunt mare fana a lor insa am impresia ca la cuptor mi-ar placea.

Alinaluibrumarel spunea...

:))) fain dovleacul :)).


n-am mancat niciodata gutui asa, ar trebui sa incerc.

allesandra spunea...

Nici eu nu am mai mancat pana anul asta,dar sa stii ca sunt bune :)

allesandra spunea...

Merci ! AU fost tare faine gutuile :)

allesandra spunea...

merci :)

allesandra spunea...

Tricoul cred ca e de la New Yorker,daca tin eu bine mine :)

allesandra spunea...

Nici eu nu eram mare fan gutui,decat in gem,dar de anul asta le trec la favorite :)

allesandra spunea...

Multumesc ! Asa mult imi place cand vad flori inflorite in casa toamna/iarna :D

allesandra spunea...

Hihi,eu nu pot sa zic ca e chiar favoritul meu dar merge.Daca ar fi dupa mine eu as bea litri de cafea esspreso cu multa spuma :))))

Miu Miu spunea...

Bine, hai sa iti dau adresa mea :)))

allesandra spunea...

:)))))))))))))

Trimiteți un comentariu