luni, 14 octombrie 2013

InstaLife #22

Buna fete dragi ! Pentru ca saptamana ce tocmai a trecut am fost un pic mai activa pe Instagram,am decis ca astazi sa postam instalife-ul :)

Un mic rasfat dulce :)

De cand am rarit cafeluta,am baut mai mult lapte,iar cu o felie de chec merge minunat dimineata 

Miercuri seara am urmarit un film dragut care mi-a confirmat inca o data ca banii nu aduc intotdeauna fericirea,si in timp ce ma uitam la film am ales sa imi hidratez cuticulele cu uleiul de cocos 

Cum vine perioada rece,cum si buzele mele sunt un dezastru ... Imi doresc sa pun mana pe acest unt de buze de la Nivea,care din pacate la mine in oras nu se gaseste ... 

Joi seara am copt niste cartofi la cuptor,si i-am papat cu unt,cascaval,branza si smantana :) 

Iar la desert am avut dovleac copt :D

Singurul lucru pentru care imi place si toamna,sunt culorile astea minunate <3

Imi era tare dor de un french :D

Sambata seara am invaluit toata casa in mirosul superb de toamna de la aceasta tarta Yankee!Sufar ca e ultima care o am :( Imi doresc sa incerc Christmas Cookie Tart,Vanilla Cupcake Tart si sunt curioasa cum miros celelate variante de Craciun :X 

Sper sa va placa scurta mea saptamana :) Pupici

14 comentarii:

Dara spunea...

Eu imi doresc Spiced Pumpkin de la Yankee Candle. Sper sa o gasesc in magazine. :)
Yammy mi s-a facut pofta de cartofi la cuptor.
P.S. Daca vrei iti trimit eu untul de buze de la Nivea.

From Meg with Love spunea...

ce dragut! imi plac tare mult postarile de genul :)

Dia spunea...

Yamy yamy..cartofii arata tare bine:D Culorile toamnei sunt singurele care imi plac si mie, a...si strugurii:))

rosemerta spunea...

numai bunatati pe aici:P . ne faci pofta!!

http://rosemerta.blogspot.ro/

allesandra spunea...

Imi pare rau :) :* :*

allesandra spunea...

Vai,si eu am mancat toamna asta la struguri :)

allesandra spunea...

Multumesc frumos ! :) Si eu le-am dus dorul !

allesandra spunea...

Multumesc frumos ! :* :*

SpecialKoko spunea...

Arata bine cartofii...n-am incercat niciodata sa-i mananc asa, mi-ai dat o idee :))

www.LetsBeGorgeous.com spunea...

De când mă chinui să îmi iau şi eu lip butter...mereu uit :))
Şi eu ador frunzele arămii! Cele surprinse de tine sunt superbe :)

P.S abia acum ţi-am descoperit blogul,ţi-a dat follow şi o să te urmăresc.
Te pup!

Cu drag,
Adina Podgorencu
www.letsbegorgeous.com

allesandra spunea...

Multumesc ! Nici eu nu te urmaream pana acum,nu stiu de ce :( Dar am rezolvat-o :)

Te pup

allesandra spunea...

Sunt deliciosi !!! :D

Carla spunea...

In ce fel m-ai putut face sa salivez cu cartofiii!! Of..

allesandra spunea...

Hihi,imi pare rau :) De asta am luat o pauza de la InstaLIfe,ca mi se parea ca postez doar mancare :))))

Trimiteți un comentariu