luni, 19 august 2013

InstaLife #21

Hello :)
Iata ca a mai trecut o saptamana si parca nu imi vine sa cred ca ne apropiem de sfarsitul lui august :( Sper sa nu ne paraseasca caldura prea repede pentru ca nu sunt pregatita pentru toamna inca ! Desi am avut o saptamana plina din pacate nu la fel de plina a fost si pe insta,insa mi-am dorit totusi sa va scriu cateva randuri.

Prima postare pe insta a fost manichiura pe care am realizat-o pentru concursul Elisei

Joi am iesit cu mami si cu sotul meu la o pizza :)

Seara au fost zilele orasului si am mancat pocornul meu preferat,cu caramel :)

A doua zi ne-am luat acasa un cozonac secuiesc :D
 
 Am primit de la mami un gloss nou de la Gosh pe care il ador ! :X

Sambata am fost la mami si mi-am baut cafeluta in cana copilariei mele :X Ce sentiment placut :)

Duminica mi-am facut unghiutele,am ales alb si auriu si imi place foarte mult rezultatul :)

Pentru ca miercuri plec in vacanta,nu stiu daca o sa apuc sa programez vreo postarea desi am cateva manichiuri pe care nu am apucat sa vi le arat pe blog ... Oricum daca nu apuc,ne revedem pe 2-3 septembrie! :)

Va pup si va doresc un sfarsit de vara cat mai calduros si placut :)


13 comentarii:

Guţu Bianca Lucia spunea...

DISTARCTIE PLACUTA

Dragonfly make-up & accesories spunea...

Foaaaarte faina ultima manichiura.

Claudia Vaga spunea...

Imi place cana copilariei tale:)

Dia spunea...

Foarte frumoase manichiurile. Rozul din prima poza e tare fain:)

Alinaluibrumarel spunea...

da.. m-ai omorat din nou cu pizza. eu nu m-am atins de pizza saptamana trecuta, am reusit :)). insa kurtosh mi-am luat si eu :)).

Bia spunea...

Distracție plăcută în vacanță și muulta relaxare! :*

Camy spunea...

Ce unghiute frumoase :X

Mada spunea...

Distractie palcuta!!!

Sunshine_sunshine spunea...

Ce-mi plac postarile acestea insta!
Imi plac mult ambele manichiuri iar acel gloss are niste irizatii superbe! <3

Gabriela Streche spunea...

Vacanta placutaaaa!!!!!!! Imi place de tine pentru ca de multe ori, la inceputul postarii, spui exact ce gandesc eu. Te pup

mihaela pojogu spunea...

Distractie placuta la mare!
Kurtos colac vreau si eu, cand am fost la mare nu erau, aici arata ciudat. Imi place manichiura alba <3

Iulia spunea...

si mie imi place popcornul cu caramel...dar cand ma vede sotul meu, se stramba de zici ca cine stie ce mananc :))

allesandra spunea...

:)) Nu am incercat,dar trebuie,sa imi fac si acasa :D

Trimiteți un comentariu