luni, 12 august 2013

InstaLife #20

Hello ! Este 11:30 seara si abia acum mi-am dat seama ca nu am postat instalife-ul :( Asa ca nu o sa mai povestesc prea mult,ca mi somnic si o sa trec direct la poze :)

Ce mod mai bun de a incepe saptamana/ziua decat cu o cafea buna? :)

Dupa masa mi-a adus sotul meu niste morcovi,productie proprie :) Parca sunt mai dulci,nu-i asa?

Si am facut si prima mea zacusca :D Yeeeeyyy

Marti mi-am refacut manichiura ...

Miercuri am papat niste struguri tare buni si parfumati de la bunica :)

Joi mi-a fost atat de cald,incat pe caldurile alea am plecat dupa inghetata :)))

Iar dupa masa mi-am facut o cafeluta cu gheata :X

Vineri am fost cu sotul meu la o plimbare pe malul Dunarii si am prins acest apus de soare minunat <3

Duminica dimineata mi-am inceput ziua cu o cana de cafea si o feliuta de chec cu visine :)

And that`s all :) Va pup si fug la somnic :* :*

22 comentarii:

beautyandothers spunea...

Foarte frumoasa manichiura <3

Claudia Vaga spunea...

Imi place tare mult cum ti-ai facut manichiura:) Oja albastra e minunata:)

RaLDiaconescu spunea...

Chec cu visine...:x

From Meg with Love spunea...

cat de frumoasa e postarea asta si cata energie pozitiva emana! imi place si canita :)
Allesandra, mai vreau astfel de postari, draga mea.
Pupici!

Dia spunea...

Manichiura frumoasa ca de obicei. Inghetata arata tare interesant, nici nu am mai vazut pana acum:)

Gabriela Streche spunea...

Ce unghiute frumoase ai, ca obicei. Foarte dragute pozele :)

Ana Onofrei spunea...

mm inghetata <3

Alinaluibrumarel spunea...

traiasca inghetata-pepene :).

mihaela pojogu spunea...

Unghiutele's ca seara trecuta cand s-a anuntat ploaia de stele, pretty shinny! :)

Dee spunea...

Ce bine arata checul. :)
Legumele din productie proprie sunt cele mai delicioase.
Ce frumoasa e manichiura. <3
Pupici

Josephine spunea...

Am mancat si eu zilele trecute inghetata din asta, e simpatica tare:D Are rost sa-ti mai zic ca unghiutele sunt adorabile? :*

allesandra spunea...

E si racoritare :D Multumesc :* :*

allesandra spunea...

Multumesc :* :*

allesandra spunea...

Merci frumos :* :*

allesandra spunea...

E delicioasaaaaa :)

allesandra spunea...

:D

allesandra spunea...

Multumesc ! :* :*

allesandra spunea...

Trebuie sa o gusti :D

allesandra spunea...

Iti multumesc pentru comentariu !!! Mi-ai inseninat ziua :D Te pup

allesandra spunea...

Racoritor si numai bun pentru vara :D

allesandra spunea...

Cred ca e cea mai folosita oja din vara aceasta :D

allesandra spunea...

Multumesc ! :* :*

Trimiteți un comentariu