luni, 5 august 2013

InstaLife #19

Hello :) In primul rand vreau sa va zic ca ma bucur enorm ca v-a placut manichiura din postarea trecuta :) De asemenea ma bucura foarte mult cand vad activitate din partea voastra pe blog si lucrul aceasta ma determina sa continui sa scriu pentru voi dar si pentru mine!Si pentru ca este vara o sa am curand si o mica surpriza pentru voi dragele mele :)

Iar acu hai sa vedem cum a trecut saptamana mea ...

Marti am sarbatorit cu sotul meu 2 ani de la casatorie si am petrecut o zi minunata plina de surprize!

Miercuri dupa ce mi-am spalat si ingrijit parul mi-am dat seama ca sunt datoare cu o postare ... 

Iar dupa masa mi-am facut manichiura.Daca va place combinatia pot sa fac si o postare :)

Joi am fost la Lidl si nu am putut sa rezist tentatiei : inghetata cu piersici si maracuja.A fost delicioasa !

Offf daca ar tine vara asta 6 luni ! :( As manca pepene si piersici non stop :))) 

Sambata am mancat niste inghetata de casa cu piersici,ananas si kiwi!

Duminica a fost zi de unghiute din nou :)) Am ales o culoare de vara,essence - lime up iar pe inelar am aplicat oja texturata de la P2 - confidential (care desi in poza nu arata prea grozav,in realitate e dementiala.O port si la pedichiura iar la soare de vis)

Dupa masa am vizionat Safe Haven si il recomand cu cel mai mare drag :)

Pana una alta numar zilele ramase pana plec la mare :P Si va doresc o saptamana minunata ! Pupici !

26 comentarii:

MissHappy spunea...

In primul rand, iti urez la multi ani fericiti alaturi de sotul tau. Imi plac postarile NOTD, mai ales ca ai unghii frumoase si folosesti mereu oje superbe. Trebuie sa incerc si eu inghetata aia, avand in vedere ca ador toate dulciurile care au aroma de piersici. Prima poza ♡ Pupici.

Georgia spunea...

La multi ani tie si sotului tau! :)
Si eu sunt la fel de innebunita dupa piersici si inghetata, as trai lejer doar cu asa ceva toata vara.
Am ochit chiar azi samponul Clear pe care il folosesti tu, asa ca abia astept sa citesc postarea despre ingrijirea parului.

Dia spunea...

La multi ani! Superba prima poza:D Inghetata de casa imi face grozav cu ochiul:D

RaLDiaconescu spunea...

la multi ani :*:*:*

Alinaluibrumarel spunea...

si eu ti-am admirat manichiura din postarea trecuta, dar disqus nu m-a lasat sa comentez :(.


la cat mai multi ani! :)

Claudia Vaga spunea...

Felicitari pentru anii de casatorie!:) Esti foarte frumoasa in poza!:) Am vazut si eu filmul,dar am ghicit finalul:P

Ana Onofrei spunea...

frumoase unghiutele

Josephine spunea...

Ce frumoasa e prima poza, la multi ani frumosi va doresc! Imi plac mult de tot unghiutele iar inghetata aia de casa,mmm, arata delicios!

Sandra Bendre spunea...

we love Insta <3

SandraB.ro

Ioana Chisiu spunea...

La multi ani fericiti!! pana la adanci batraneti ;) noi anul acesta facem 3 ani....oare cand au trecut?!? Pup !

Fashionspot

allesandra spunea...

Multumim ! La fel si voua ! Si sa va bucurati de cele doua papusele de fetite ! Sunt niste dulci ! Te pup

allesandra spunea...

Me too! :* :*

allesandra spunea...

Multumesc ! Te pup

allesandra spunea...

Multumesc ! :)

allesandra spunea...

Multumesc frumos ! Mi-a placut foarte mult filmul <3

allesandra spunea...

Oare de ce ? :(



Multumesc mult ! :* :*

allesandra spunea...

Multumesc ! :* :*

allesandra spunea...

Multumesc !



Vara asta vreau sa experiementez cateva retete de inghe de casa :D

allesandra spunea...

Multumim frumos !
Revin cu postarea cat de curand ! La mine Clear este singurul care ma tine departe de matreata :)

allesandra spunea...

Multumesc frumos ! :* :*

Roxx spunea...

Foarte dragute unghiutele. Iar inghetata aia de la Lidl e asa de buna!

Roxx~
http://roxxanaifrim.blogspot.ro/

allesandra spunea...

Multumesc ! :)

Gabriela Streche spunea...

La multi ani fericiti impreuna! Imi place tare mult combinatia de galben cu albastru dar mai ales combinatia de oja texturata cu o oja simpla.

allesandra spunea...

Multumesc frumos ! :* :*

Camy spunea...

la multi ani fericiti alaturi de sotul tau! :*

allesandra spunea...

Multumesc frumos!! :* :*

Trimiteți un comentariu