luni, 29 iulie 2013

InstaLife #18

Hello there ! :)

In sfarsit simt si eu ca e vara !! Iubesc soarele si caldura !! Numar zilele (cam multe la numar) pana plec la mare !!! Abia astept sa ma rasfat pe plaja si in valurile marii ! Dar acum sa cobor cu picioarele pe pamant si sa incep scurta mea postare :)

Marti mi-am colorat unghiutele cu inca un water marble :)

Miercuri am fost cu sotul meu in oras,si pentru ca a fost foarte cald,am decis sa ma racoresc cu o limonada de pepene si o inghetata delicioasa ! <3

Miercuri nu am mai avut rabdare pana a fost gata mancarica,asa ca mi-am pus niste cereale cu lapte :) Cele mai bune cereale ever pe care le-am mancat ! 

Joi seara au fost niste prieteni la noi si lsotul meu ne-a servit cu niste porumb copt :) E mult mai bun decat cel fiert :D

Sambata am fost la o cununie civila si mi-a placut foarte mult cum am iesit amandoi in fotografia asta :X

Duminica am iesit la iarba verde si am ales sa port o culoare nebuna pe unghii : China Glaze Flip Flop Fantasy :D Love it !

Va pup !!!

32 comentarii:

iguanitza spunea...

ce imi place oja aia inchisa din prima poza, ce este?
Si si ultima imi place ♥

allesandra spunea...

Essence prom berry :D Si mie imi place,doar ca nu stiu de ce acu ojele essence imi fac bule :(

Claudia Vaga spunea...

Ce super arata water marble:)

mihaela pojogu spunea...

Imi plac unghiutele <3

nicoleta ciocoiu spunea...

super delicios porunbul prefer fiert .

pinkynails spunea...

waaw...ti-au iesit super primele unghiute. La ultima manichiura imi plac foarte mult culorile:)

Iar voi sunteti frumosi si va sta bine :)

Dia spunea...

Superbe unhiutele, devi exeprta in tehnica asta:) Porumbul copt e absolut delicios:)

Alinaluibrumarel spunea...

iar mi-ai facut pofta! :)) de toate..

MissHappy spunea...

Hehe, iti iese minunat modelul water marble. Ar trebui sa te inscrii si tu la colaborarea de sambata. Porumbul copt este si preferatul meu! Pe cel fiert nu il prefer mai deloc. In poza sunteti frumosi amandoi. Rochita si platformele imi plac mult de tot. Oja China Glaze, este foarte, dar foarte frumoasa. :*

Gabriela Streche spunea...

Ce frumusei sunteti! Unghiile water marble sunt superbe, te invidiez pentru modelele pe care le reusesti.


PS: ador sa citesc ca mai e cineva innebunit dupa vara si ca se simte bine pe caldurile astea. Sa stii ca si eu am acelasi sentiment, abia acum simt ca a venit vara :D Eu plec la mare din nou peste 3 zile, abia astept!

allesandra spunea...

Multumesc !!!


Pfuiii ce fain de tine ! Have fun ! :* :*

allesandra spunea...

Multumesc mult !! Nu am vazut ce colaborare e sambata dar arunc un ochi imediat :) Oricum la tine am vazut cele mai frumoase modele de water marble ! :* :*

allesandra spunea...

Scuze,nu am vrut :))))

allesandra spunea...

Hihi,merci ! Dar de-ai stii cateodata cata bataie de cap imi da ... :))

allesandra spunea...

Multumesc mult ! :* :*

allesandra spunea...

E numai bun acu vara :D

allesandra spunea...

Ma bucur :* :* Macar in instalife sa va mai arat ce port pe unghii ca NOTD nu am mai apucat sa postez ....

allesandra spunea...

Multumesc ! :* :*

MayDay spunea...

De unde sunt cerealele alea? Arata genial! :)Foarte frumoasa poza cu voi doi! :*

http://the-may-day.blogspot.ro/

PapadiileRuxandrei spunea...

Si mie imi place mai mult porumbul copt.
De unde ai luat cerealele? Imi amintesc de copilarie si de bona mea cu rude in Germania, cu bunatati din acestea ma rasfata.

allesandra spunea...

De la Lidl ! Le recomand cu drag :) Multumesc ! :* :*

allesandra spunea...

De la Lidl! Sunt delicioaseeeee :)) :* :*

BlackCat's beauty blog spunea...

Off doamne, oare de ce nu imi ies si mie unghiutele asa frumoase ? :( Cel mai mult imi place a 5-a poza, sunteti super-frumosi impreuna. Poate ai timp sa treci cu un view si pe la mine: http://about-beauty-and-more.blogspot.ro/ . Te pup

RaLDiaconescu spunea...

M-am gandit di razgandit de cel putin 5 ori vara asta daca sa cumpar flip flop fantasy :))))))))))) parca vad ca vine toamna si atunci o voi cumpara :)))

Ana Onofrei spunea...

ce frumoase sunt unghiile <3

allesandra spunea...

Multumesc :* :*

allesandra spunea...

Ha ha ,tot e bun :P Eu anul trecut toata vara am admirat-o insa nu m-a convins sa o iau,ziceam ca mie nu imi trebui oja neon...Si vara asta am cedat :))))

allesandra spunea...

Multumesc ! Cu siguranta o sa trec si pe blogul tau ! Te pup

robs spunea...

hello darling! you have a great blog here!pls let me know if you want to follow each other on bloglovin and facebook! xoxo'

http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

Dragonfly make-up & accesories spunea...

Cum e prima manichiura :o , o vreau ACUM !

allesandra spunea...

:D Si eu as mai vrea sa imi fac wmarble,dar nu am oja alba :((

allesandra spunea...

Sure :)

Trimiteți un comentariu