luni, 22 iulie 2013

InstaLife #17

Hello ! Imi cer scuze ca saptamana trecuta am sarit peste InstaLife,insa nu stiu de ce nu am avut chef de postat pe Instagram.Insa iata ca saptamana asta nu o mai sar :) Sper sa va placa ...

Luni am fost cu sotul meu sa ne spalam masinuta :)

Marti dimineata la ora 6 am plecat la drum ...

Ajunsi la destinatie am hotarat ca inainte sa ne apucam de ce aveam de rezolvat sa ne incepem ziua cu ceva bun : el cu o cafea si eu cu un fresh de porto si grapefruit :)

Daca tot am ajuns in DM nu puteam sa plec cu mana goala :)) Sapunul de zmeura miroase demential!Samponul uscat mi-l doream de mult timp.Insa de top coat nu sunt multumita :( 

Miercuri am fost un pic necajita cand am ridicat coletul de la posta,pentru ca era rupt ambalajul ..  

Joi am primit cateva dulciuri din Germania si am pus deoparte ciocolata asta pentru Igu :))

Vineri am fost la drum din nou,si am mancat in masina un corn de la Lidl cu sunca si cascaval(favoritul meu) si am baut pentru prima(si ultima) data Dr Pepper (care nu mi-a placut deloc) 

Seara am primit de la Farmasi aceste produse minunate ! Abia astept sa revin cu pareri,dar deja am incercat unul din farduri si rujurile si imi plac foarte mult!

Duminica am stat in curte la o cafeluta si mi-am admirat trandafirii <3 

Voua cum v-a trecut saptamana ? Pupici !

16 comentarii:

Andreea spunea...

Si eu sunt curioasa ce gust are DrPepper, dar vad ca multa lume nu suporta bautura aceasta :(

MayDay spunea...

Nici eu nu-s fan Dr. Pepper, nu ma incanta gustul sau de scortisoara. Trebuie sa incerc cornul ala de la Lids, insa. :)

http://the-may-day.blogspot.ro/

Dia spunea...

Vad ca si tu ai facut putin shopping:) Vai, tre sa duc si eu furia verde la spalat da numa nu mai ajung si tot aman. Coloraturile de la Farmasi arata super:)

RaLDiaconescu spunea...

Mmmm..ce pofta mi-ai facut cu ciocolata aia :))
Produsele de la Farmasi abia atsept s le vad in actiune :)

Bianca spunea...

Ce superbi trandafiri ai, o placere sa-ti savurezi cafeluta acolo. Bianca

mihaela pojogu spunea...

foarte dragute rujurile :)

Gabriela Streche spunea...

Da, sapunul ala cu zmeura miroase bine si e foarte bun. Abia astept sa-l cumpar mai ales ca acum am o rezerva din aia tot de la Balea (cu ceva masline pe ambalaj parca) si e un fel de apa de ploaie atat cat textura si miros dar si ca efecte.

allesandra spunea...

Produsele Balea chiar miros delicios :X

allesandra spunea...

Multumesc! Revin cu swatch-uri :)

allesandra spunea...

Daaa!! Mai ales seara sau dimineata cand e racoare,e o placere sa stai afara :)

allesandra spunea...

Nu-i buna ciocolata acu pe caldura :))) revin cu swatch-uri zilele astea

allesandra spunea...

Merci :*

allesandra spunea...

Acu ma intreb daca sa mai incerc cola cherry sau o fi asemanator gustul :( Cornurile de la Lidl sunt dementiale :D

allesandra spunea...

Si eu eram curioasa,insa nu mi-a placut...Oare cola cherry seamana sau e diferit .. ca de ceva timp tot imi doresc sa incerc :)

Andreea spunea...

Tocmai ce am intrebat azi un prieten cu ce ar compara DrPepper si mi-a spus ca aduce putin cu Cola cherry. Eu pe aceea am incercat-o si imi place :)

allesandra spunea...

Tot nu ma las pana nu incerc si Cola Cherry :))

Trimiteți un comentariu