duminică, 7 iulie 2013

InstaLife #16

Buna din nou ! A trecut inca o saptamana in care vremea frumoasa se joaca cu nervii mei :)) Desi e iulie,zilnic avem parte de ploi,iar acum seara e chiar racoare ... Eu tot sper sa se incalzeasca,vreau temperaturi ridicate ca stiu eu cum sa le vin de hac!Hai ca m-am plans destul,sa va arat un pic cum a trecut saptamana mea.O sa fie o postare destul de scurta,va anunt de acum :)

Luni mi-am petrecut dupa amiaza in curte,la umbra, recitind Harry Potter si am savurat prima mea bere cu lamaie :)

Marti am fost super fericita!Mi-a ajuns oja de la China Glaze - Flip Flop Fantasy si am primit pachetel de la mami : oje,hainute si papucei!Cum puteam sa nu fiu happy ? :P

Dupa masa ne-am rasfatat cu o cioco :)

Miercuri am si incercat oja essie- bouncer,it`s me! Imi place foarte mult,insa ca sa o pot posta pe blog o sa fie nevoie de 3 straturi,desi in realitate nu se vedea linia unde e unghia crescuta ...

Joi am avut parte de un apus minunat :)

Vineri am avut parte de o surpriza super draguta, am primit aceste 2 oje essence cadou din partea Luciei(iar blogul ei il gasiti aici !Multumesc mult,te pup... :)

Sambata a fost prima zi in care am decis sa inlocuiesc cafeluta de dimineata cu cate un iaurt :)

Iar seara mi-am petrecut-o cu sotul meu la o terasa unde am avut o priveliste minunata spre Dunare :)

In seara asta am papat cate o pizza si urmeaza sa ne relaxam la un film probabil.Voi ce planuri aveti pentru seara aceasta?
Va pup si ne revedem saptamana viitoare cu o manichiura colorata de vara :) Pupici !



28 comentarii:

Bia spunea...

Îmi place că mereu postezi manichiuri super drăguţe!
Ai primit nişte oje superbe <3


O săptămână faină! :*

PandreaFlorina spunea...

ce buna ar fi o ciocolata acummm :)) :*

Guţu Bianca Lucia spunea...

Ma bucur ca ti-au placut *-*. abia astept sa ne Arati ce poti face cu ele! Pupici

Carla spunea...

Frumoasa nuanta ojei albastre si superb apusul! :)

Miu Miu spunea...

CU o cioco sau cu trei :X ce rasfat ;))) Pupici

PapadiileRuxandrei spunea...

Flip flop fantasy are o nuanta delicioasa!!!

Mada spunea...

Manichiura e foartef rumoasa si imi palc si sandalele albe :*

Dia spunea...

Si eu sunt fan Ciuc cu lamanie, chiar o sa apara si in postarea mea:)) Se pare ca ai fost fata cuinte ca multe bunatati ai primit:)

Claudia Vaga spunea...

Sa recitesti Harry Potter e un deliciu pentru suflet si imaginatie:D

Gossip Girl spunea...

si pe mine ma enerveaza vremea asta asa de schimbatoare, imi place vara tocmai pentru ca nu ploua si nu e frig...sper sa fie mai frumos ca sa ajung si eu la mare:)
imi plac unghiutele tale!

Alinaluibrumarel spunea...

ei! asta da saptamana faina! pachetul a avut mare contributie la succesul ei :).

Andreea spunea...

Si eu am recitit toata seria Harry Potter de cateva ori. Ah, ce metoda buna de relaxare :X

Nicoleta Rtr spunea...

Frumoasă manichiura și superbă priveliștea în ultima poză. Ciuc Radler cred că va fi vedeta verii mele :D O săptămână frumoasă!

http://theunseenlifeblog.blogspot.ro/

Gabriela Streche spunea...

Si eu sunt data peste cap de vremea asta din care nu se mai intelege nimic. Pana acum a fost o vara foarte atipica. Dar incerc sa ma bucur de ea oricum mai ales ca suntem deja la jumatatea la iulie...Doamne cum zboara timpul!


PS: am tot uitat sa-ti spun ca-mi place schimbarea la fata a blogului, arata tare bine.

allesandra spunea...

Multumesc! Am vrut o tema mai de vara :)

allesandra spunea...

Multumesc !

allesandra spunea...

Si eu o ador,insa nu mereu am timp.Dar am trecut la audiobooks,si le ascultam seara inainte de culcare :)

allesandra spunea...

Merci ! Cu siguranta pachetul a fost vedeta :)) Ce bine e cand primim cate ceva :D

allesandra spunea...

Speram la vreme frumoasa...Astazi a fost asa de cald si de frumos si acum ploua :(

allesandra spunea...

Daaaa!

allesandra spunea...

Foarte cuminte :))

allesandra spunea...

Multumesc ! :*

allesandra spunea...

E asa de intensa !

allesandra spunea...

Gata,s-au dus :)))

allesandra spunea...

Merci ! :*

allesandra spunea...

Curand :) Acum chiar ca am vreo 10 oje noi pe care nu am apucat sa le port :)))

allesandra spunea...

Cred ca o cioco e binevenita mereu :))

allesandra spunea...

Multumesc mult ! :* :*

Trimiteți un comentariu